Proizvodnja Jaguar I-Pace električnog SUV-a već počela

Jaguar I-Pace koncept je debitovao pre manje od godinu dana u Los Anđelesu, a kompanija je već električni SUV stavila na proizvodne linije.
Premijera serijske verzije treba da bude obavljena sledeće godine, ali je proizvodnja u Magna Steyr fabrici u Austriji već počela.
Prvi primerci će stići u evropske prodajne salone već ove godine, nakon premijere u Frankfurtu.
Novi I-Pace počiva na platformi prilagođenoj za električni pogon, a snaga dolazi iz baterije od 90 kWh, koja obezbeđuje autonomiju od 354 kilometra. Izlazna snaga iznosi 400 konja i 700 Nm.
Izvor: Autorepublika.com
Mnogo se zaleću sa elektromobilima. Ta grana će brzo da pukne, jer je na dogmi formirana, a bez realnih tehničkih parametara za opstanak. Za sada se sve zasniva na subvencijama država, ali to neće za dugo potrajati.
"Ta grana će brzo da pukne"
nece.jos je sve to u povoju.do 2020 ce se vec osetiti znatno vise nego danaa njihovo prisustvo.mada u zapadnoj evropi su se ljudi skroz navikli na pojavu tesle,i3,reno zoe...na hibride takodje.dok ce do 2025 to vec biti jos dosta prostranjenije.autonomija je vec sada oko 400,500km.kako vreme prolazi bice sve veca.bice sve vise i vise stanica za punjenje.bice brzi punjaci.bice dosta pristupacnije cene nego sada.dosta vise konkurencije obara cenu.o propisima ne treba ni pricati koliko su na strani e auta.tako da...od pucanja nema nista.naprotiv.
Ja isto mislim da od "kraha" elektricara nece biti nista,naprotiv,da je to u stvari buducnost autoindustrije.
BMW SERIES 8
Hoce i seriju 8 praviti na baterije ?
Otkad su to BMW fanovi postali ljubitelji baterija ?
Mislio sam da vole M modele.
roker,ogroman je broj BMW fanova.kao sto vidis i M i I modeli idu kao ludi.tako da mora da se zadovolje svi.
pa i seriju 8 verovatno bar u hibridnom izdanju,sa nekih 400,500 a mozda i 600ks... sto da ne.
Oktopod
u teskoj si zabludi....
Bio je neki grafikon u nemackom AMS-u, prema kojem u 2030. godini bice proizvedeno 60% elektricnih automobila, 38% hibridnih i sa raznim drugim alternativnim gorivima, i samo 2% sa klasicnim ICE.
Znam da si ubedjen da je elektrodistributivni sistem pred pucanjem, ali opet gledas pogresno. Ja recimo mesecno potrosim 700-800KWh struje. Za 1000km (u proseku) mesecno trebace mi jos oko 300KWh. Onih 700-800 koje potrosim, uglavnom ih trosim preko dana, dakle nocu je EDS prilicno neiskoriscen. Samo se trebaju ljudi disciplinovati ili ce se napraviti sistem koji ce puniti auto onda kada je EDS neopterecen, i to je uglavnom to. Naravno ko hoce da puni preko dana, i na brzim punjacima bice skuplje (ali opet jeftinije nego sa fosilnim gorivima). Sto se tice subvencija, to ce biti jos godinu dve, ali kada se ukinu subvencije cene baterija ce pasti (predvidja se da ce biti 2.5 puta jeftinije za 4-5 godina)....a i sam VW je najvavio el. auto u klasi golfa koji ce kostati kao klasican golf, i to vec 2020.
Drugo, el. automobili su mnogo jednostavniji za izradu. Imas elektro motor na pogonskoj osovini i baterije i otprilike, to je to. Nema komplikovanog IC motora, nema menjaca i ostatka prenosnog sistema, gomile filtera, itd, itd,....
Nije ovde pitanje sta se meni ili tebi svidja, vec je ovo gotova stvar...bliska buducnost, svidelo se to nekom ili ne....pa vec nekoliko godina vecina hiper sportskih automobla koja se pojavila, ima hibridni pogon, zatim F1 ima hibridni pogon, sta dalje da govorimo....
".a i sam VW je najvavio el. auto u klasi golfa koji ce kostati kao klasican golf, i to vec 2020"
isto vazi i za seriju 3 i x3. a sobzirom koliko su to popularni modeli,prodaja ce biti vrhunska.
a vidim da i svi drugi proizvodjaci najavljuju ofanzivu. sto kazes,to je vec zavrsena stvar.vreme definitivno radi za njih.