home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od šefova Audija izneo je mišljenje da kupci u Sjedinjenim Državama nisu spremni da prihvate automobile sa dizel pogonom i da su evropski proizvođači možda pogrešili što su im uopšte i nudili ovu vrstu vozila.

Volkswagenov dizel skandal iz 2015. verovatno je zadao konačni udarac inače slabašnim pokušajima da se američki kupac ubedi da je nabavka automobila sa dizel motorom dobar izbor za njega.

Par godina pre toga, Audi je, uz par drugih brendova koji su u vlasništvu grupe Volkswagen, pokrenuo “ofanzivu dizelaša” na američko tržište. Teren je pripremljen odgovarajućom marketinškom kampanjom, i prodaja je krenula. A onda je usledila pomenuta afera u vezi sa lažiranjem merenja štetnih gasova Volkswagenovih TDI dizelaša, koja naravno nije zaobišla ni Audi.

Sporna vozila su povučena sa tržišta, a prodaja je zaustavljena dok se na postojećim dizel motorima ne izvrše modifikacije koje bi omogućila da agregati zadovolje propisane standardre u pogledu emisije izduvnih gasova.

Nakon toga, trebalo je da se modeli Audija sa TDI jedinicama ponovo nađu u prodajnim salonima širom severnoameričkog kontinenta. Ipak, prema najnovijim vestima koje je objavio Car & Driver, do toga neće doći. U razgovoru za ovaj magazin, šef Audija zadužen za tehnički razvoj, Peter Mertens, rekao je smatra kako Amerikancima generelno nije stalo do dizelaša.

“Mislim da američki kupci iskreno ne veruju u dizel automobile, jer njihova vozačka kultura ne može da prihvati takvu vrstu vozila”, objašnjava Mertens.

"Mnogi su želeli da im nametnu automobile na dizel, mi Evropljani smo se takođe trudili, ali smatram da smo sve vreme pokušavali da im prodamo proizvod za koji jednostavno nisu zainteresovani. Drugim rečima, dali smo im odgovor na pitanje koje nisu ni postavili.”

On dodaje da je sada otežavajući faktor i loša reputacija dizelaša iz prethodnih par godina.

“Ljudi su uvereni da su dizelaši nešto što je loše samo po sebi, nešto od čega nemaju koristi a što je ujedno loše za životnu okolinu”, kaže šef Audija.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 963



Komentari

Naravno kad im je jeftin benzin.
Da im je litar 2 dolara, više bi vozili dizel nego evropljani.

Autor P1 20 Jun 2017, 08:31

kakav vise dizel.jos ovih par godina po evropi da se vozi i cao.

Autor BMW SERIES 8 20 Jun 2017, 08:39

I ja bi vozio samo na benzin da sam pola sveta ojadio za prirodne resurse. Kad je benzin jeftin, dizel automobili su suvisni. Pored turbo benzinjare naftara je smesna.

Autor Optimus Prime 20 Jun 2017, 09:00

Evo cene benzina po zemljama. Sasvim je logicno da Norveska voli elektricne automobile :)

http://www.mytravelcost.com/petrol-prices/

Autor Jimmy 20 Jun 2017, 13:28

Jimmy
Upravo tako. :)
Ali nije samo to u pitanju, tu su i subvencije, povlastice itd.
Nego, zanimljiv mi jedan podatak sa linka koji si okačio.
Benzin u BiH jeftiniji nego u Siriji, zanimljivo...
A u Austriji jeftiniji nego u Srbiji, ipak šta su oni za nas, mi smo napredni, što kvalitetom što cenom...
Mada, cena benzina je još i "dobra" kada se pogleda situacija sa dizelom :
http://www.mytravelcost.com/petrol-prices/
Skuplji dizel u Srbiji od benzina, mislim da samo jedna država još praktikuje takav slučaj.
A jeftiniji dizel u Nemačkoj, Holandiji, Danskoj, Francuskoj, Austrij, Sloveniji itd, nego kod nas, napredno...
Nadam se da će Srbija još napredovati i još rekorda oboriti, da budemo skuplji i od Norveške, da se ne sramotimo...

Autor P1 20 Jun 2017, 14:20

Znači, dizel u BiH jeftiniji 30 euro centi nego kod nas?
Za iste pare napuniš 3 rezervoara goriva kod nas u Srbiji ili 4 rezervoara u BiH?
Lepo. Znači, opet svako četvrto putovanje do CG gratis, ako točim u BiH ...

Autor moron 20 Jun 2017, 15:34

nije problem u samom gorivu. problem je sto dizel kao opcija na autu u vecini slucajeva kosta $5,000-$7,000 benzinca. a onaj ko moze da priusti najnoviji dizel pa makar on bio najjeftiniji dizel na trzistu (jetta od $25,000) - taj moze da priusti novi auto svakih 5-7 godina i sigurno nece ustedeti $5,000-$7,000 u gorivu.
ponudi jettu dizel za $18,000 umesto $25,000 i nece se moci braniti od naruzbi. a ovako kad je najjeftiniji dizel od $25,000 matematika se jednostavno ne isplati osim ako vlasnik ne zadrzava auto minimalno 10-15 godina.

Autor mile antena 20 Jun 2017, 16:52

http://www.vrelegume.rs/vesti1/dizel-u-padu-aktuelno/

Autor BMW SERIES 8 21 Jun 2017, 14:44