
Šef BMW grupe, Harald Kriger, očekuje da treća generacija X3 krosovera nadmaši sve rivale. On je to jasno naglasio pred svojim američkim menadžerskim timom, sugerišući da će biti sankcija ukoliko se taj cilj ne ostvari.
„Mi smo kreirali ovaj segment. U skladu s tim cilj i pristup su u broj 1 maniru. Niko ne bi pored nas smeo ovde da bude broj 1“, rekao je Kriger nakon predstavljanja novog X3. „Ukoliko neko iz mog tima to ne ispuni, onda će biti u problemu.“
Kriger je naglasio da planira da poveća svoja očekivanja tokom sastanaka sa američkim prodajnim timovima.
Što se X3 tiče, vođstvo u segmentu bi označilo njegov povratak na vrh rastuće kategorije, u kojoj je nekada dominirao, ali nije lider još od 2012. Šta je razlog tome što je Kriger toliko uveren da X3 može da odradi dotični posao? Naime, BMW planira da razmesti proizvodne pogone za X3 i u fabrike u Južnoj Africi i Kini.
„Ovo ostavlja mogućnost da se više automobila plasira na američko tržište“, rekao je Kriger.
To što će se X3 proizvoditi u tri fabrike a ne u jednoj, omogućava da dodatni deo proizvodnje iz Spartanburga bude usmeren ka američkom tržištu. Kriger je odbio da proceni koliki bi taj porast bio.
Posao neće biti lak jer je konkurencija u vidu Lexusa NX, Acure RDX i Mercedes-Benza GLC prilično jaka.
„X3 je ključan model jer pripada segmentu koji je još uvek najveći u smislu rasta“, zaključio je Kriger.
Izvor: Autorepublika.com
Foto: arhiva Autoblog.rs
to je zagarantovano. prva i druga generacija dizajnerski nisu bili za 10,dok je ova treca pokidala totalno.ne zna se da li je jaci enterijer ili eksterijer.
Menadzer BMW-a za prodaju je jos pre nekoliko godina izjavio da bi prodavali oko 50.000 X3 vise kada bi imali priozvodne kapacitete. Fabrika u SAD tek od ove godine ce poceti da radi sa prosirenim kapacitetima, a do sada su koliko toliko nadoknadjivali dodatnim smenama. Regularan kapacitet fabrike je 300.000 komada godisnje, a oni su prosle godine proizveli 411.000 komada. Sada ce se malo rasteretiti, oko 100k komada ce se priozvoditi u J.Africi, a najveci deo za Kinu ce se tamo proizvoditi u vidu modela sa produzenim medjuosovinskim rastojanjem.
Sto se dizajna tice q5 a posebno glc u odnosu na x3 izgledaju kao malo poviseni karavani....a enterijer, kazu vec na skoro novom q5 izgleda zastarelo u odnosu na x3, a o onom u glc da i ne govorimo....
nikada do sada ne bi imao dilemu da li da kupim aktuelnu seriju 5 ili x3.sad bi po prvi put dobro razmislio. gledam na auto kao na celinu,i ono sto vidim je da x3 izgleda perfektno.unutrasnjost kida.kao seria 5.cak postoji opcija da se i tasteri na volanu naruce kao sto ih ima serija 7.dok npr. ta opcija kod serije 5 ne postoji.
ovo je pogodak pravo u centar.a to ce trziste pokazati.
to je taj volan:
https://www.germancarforum.com/attachments/img_0472-jpg.415281/
savrsen enterijer.
Kao prvo, da novi X3 je zaista najlepši do sada, sad super izgleda na fotkama! Ali...
Na koju foru je BMW kreirao ovaj segment? I na koji segment Krugger tačno misli? Crossover? SUV? SAV? Jel u taj segment ulaze i Jeep i Toyota? Inače, čini mi se da je prošle godine X3 porastao 38% u Americi,i kao takav bio na 48.mestu po prodaji, a iza X5, ali i iza starog Q5 i GLC. O Jeep Cherokee i ostalim Ford, Buick, itd.koji su prodali par puta više, ne bih da pričam. Kriggeru, pozdravio te Prle.