home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Udeo američkih automobila na južnokorejskom tržištu je zanemariv, a sudeći po trendovima tako će i ostati.

Prilikom prošlonedeljne posete južnokorejskog predsednika Vašingtonu, Donald Tramp je izjavio da Amerika mora da napravi više kako bi se smanjila trgovinska neravnoteža s Južnom Korejom, a pritom bi najviše trebalo da se potrudi američka auto industrija.

Južna Koreja je 11. auto tržište na svetu, ali i jedno od najkonzervativnijih. Glavninu drže domaći proizvođači, dok je udeo izuzetno cenjenih evropskih brendova oko 15%. Ameri, uprkos trgovinskim sporazumima s Korejom, ne mogu bolje od 1%. Slične uslove imaju i proizvođači iz Evropske unije, a protiv BMW-a i Mercedesa američki brendovi očigledno nemaju šta da traže.

Tako misle brojni stručnjaci, pa i predstavnici korejske vlasti koji u trgovinskim olakšicama ne vide mogućnost drastičnog rasta konkurentnosti američkih automobila. "Ono što želimo reći Americi je: radite dobre automobile, radite autmobile koje će Korejci voleti“, izjavio je za Rojters predstavnik južnokorejske vlade. 

Industrijski stručnjaci smatraju da je u Koreji loša percepcija američkih automobila. Najkraće rečeno, američki brendovi zaostaju za evropskim u sofisticiranosti, potrošnji goriva i generalnom utisku. Jedini pozitivni izuzeci su električni automobili poput Tesle i GM-ova Bolta koji ni na globalnom nivou nemaju opasne rivale. Za sada.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 611



Komentari