
Uprkos padu prodaje Serije 5 od 7,9% u odnosu na prethodnu godinu.
BMW tvrdi da je uzrok pada prodaje "petice" nedostupnost verzije sa dužim međuosovinskim rastojanjem u Kini, kao i problem sa Takata vazdužnim jastucima. Samo u Kini, Serija 5 ima pad prodaje od 64% u poređenju sa prošlom godinom. Ipak, u BMW-u očekuju da će se ove brojke drastično popraviti sa pojavom produžene verzije "petice".
Prodaja u Nemačkoj je takođe u padu, pre svega zbog nemogućnosti isporuke vozila usled nedostataka Bosch delova.
Globalno gledano, BMW grupa ostvarila je rast prodaje od 2,2%, i junu je prodala 232.620 automobila, od čega na brend BMW otpada 192.873.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Gde su silni BMW obožavaoci da daju stručan komentar na ovu temu? BMW je ozbiljno promašio temu sa poslednjim modelima, nadam se i verujem da će malo da promene dizajnere, a ne da se vade na nedostatak delova... Pa nije BOSH neki str iz Ljiga, pa da loše planira proizvodnju i isporuku...
Ineče, i Mercedes ima problem sa delovima, zbog povećane prodaje malo duže se čeka na isporuku. Ali nigde nema takva zakucavanja. Pogotovo ne na ozbiljnim tržištima...
serija 5 promasaj...hahahahha...e pa ludilo.vade se neznalice.cuj bos ih zeznuo...a bos vec demantovao i tuzio BMW ... izgleda da ce bos dobiti zescu odstetu....
Jimmy
vidi se po tvojim komentarima da sto se ove teme tice, manje ili vise, ti pojma nemas...
BMW sa prodajom ide odlicno. Procenti nisu kao kod Mercedesa, ali to vrlo malo veze ima se trenutnom ponudom, vec sa proizvodnim kapacitetima. Sta ti mislis, fabrika je nesto gde direktor prodaje samo dodje i naruci toliko i toliko komada. BMW nije izgradio nijednu novu fabriku u zadnjih 10 godina (osim onih u Kini). Tek je skoro pocela neka probna proizvodnja za Juznoamericko trziste u Brazilu. Sa novom serijom 3 krece da radi fabrika u Meksiku koja ce u startu imati kapacitet od 200.000 komada, od ove godine ce se kapaciteti fabrike u USA povecati za oko 50%, fabrika u Juznoafrickoj republici koja je do sada priozvodila 60k serija 3, proizvodice oko 80k modela x3, od sledece godine krece nova fabrika u Kini koja ce za pocetak proizvoditi vise od 100k modela X3-L, zatim od ove godine krece sklapanje 70-80k serija 5 u Austriji. S druge strane, Mercedes je pre nekoliko godina otvorio novu Fabriku u Madjarskoj sa kapacitetom od 200k komada. Proizvodi u nekoj Finskoj fabrici nekoliko modela, i takodje model GLE u nekoj Nisanovoj fabrici.
Ima malo i do zastarele flote kad su u pitanju najprodavaniji modeli (x3, serija 5, serija 3,.....mada ovo se polako dovodi u red sa novim modelima, i manje ili vise skoro cela gama ce biti obnovljena u narednih godinu-dve, dok je kod Mercedesa veci deo flote obnovljen u periodu 2014-2015).
I jos nesto u prilog svemu ovome sto sam napisao - zadnjih godina model x3 se zbog nemogucnosti proizvodnje prodaje 50k manje nego sto mu je potraznja.
Sto se tice serije 5 prodaja je na nivou prodaje E klase iako je tek u junu stigao novi karavan, i u junu krece prodaja nove produzene petice u Kini.
Sto se Mercove razlike tice, da ne zaboravimo i 50-tak hiljada komada koje su iz Mercedes Van kompanije prebacili u Mercedes Cars....