Godišnje 650 Belgijanaca plati kaznu zbog spore vožnje

Dok u većini zemalja policija ne stiže da ujuri i kazni sve koji voze daleko iznad dozvoljene brzine, Belgijanci često plaćaju kazne - za sporu vožnju.
Godišnje njih 650 stanje novčanik jer i na autoputevima i lokalnim putevima voze presporo.
Ministar unutrašnjih poslova Jen Jambon je u parlamentu izneo podatak da se 150 novačnih kazni odnosilo na vozače koji su na atoputevima vozili ispod ili oko 70 kilometara na sat, a ostalih 500 su "ulovljeni" na drugim putevima pri brzinama nižim od propisanih.
Nije, naravno, nepoznato da spora vožnja takođe ugrožava druge učesnike u saobraćaju, ali belgijski primer prevazilazi svaku ideju o poštovanju ograničenja brzine.
Saobraćajno pravilo u Belgiji kaže da "nijedan vozač nenormalno malom brzinom ne sme da blokira normalno kretanje drugih vozila bez valjanog razloga".
Dakle, eto slučaja obrnutog od ubičajenih - kazne ne plaćaju samo "trkači" na putevima, već i "puževi".
Piše: EurActiv.rs
Apsolutno ispravno i ovo treba podrzati.
Efekti i posledice spore voznje direktno uticu na BDP jedne drzave.
Nemci su izracunali (jos u proslom milenijumu) da bi striktno postovanje ogranicenja brzine na njihovim autobanovima, smanjilo BDP za 2% sto je ogroman iznos.
To je glavvni razlog tolerancije prekoracenja brzine cak i na autoputevima gde postoji ogranicenje.