home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Magnate P708 Barchetta

Svet je pun starterskih kompanija koje su počele da se bave proizvodnjom superautomobila, ali nikada nisu uspele.

Za neke smo čuli, za neke nismo. Brend Magnate spada u ovu poslednju grupu, ali bismo svakako voleli da ovaj njihov retki prototip koji vidimo uspe. Informacije su veoma šture, međutim, deluje da gledamo u ponovni pokušaj oživljavanja marke Bizzarrini.

Magnate P708 Barchetta

Italijanski proizvođač superautomobila na kratko je bio na tapetu šezdesetih godina prošlog veka, a osnovao ga je bivši inženjer kompanija Ferrari i Alfa Romeo, Gioto Bizarini. Kompanija je zatvorena na prelasku u sedmu dekadu, ali je pre oko deset godina britanski brend Galmer Engineering otkrio svoje planove za oživljavanje ove marke novim superautomobilom.

Magnate P708 Barchetta

Ideja se zasnivala na oživljavanju originalnog Bizzarrini P538 modela u modernoj formi. Dizajn je zahtevao karbonsku karoseriju na cevastoj šasiji, sa sedmolitarskim V8 motorom Corvette Z06 automobila, dobrim za 505 ks. To možda ne zvuči kao preterano mnogo u današnje vreme, ali je tada model bio u rangu sa Ferrari F430 (483 ks), Lamborghini Gallardo (513 ks) i Ford GT (550 ks) linijama, odnosno bio bi, da je izašao na tržište.

Magnate P708 Barchetta

Uprkos blagoslovima svog imena i istorije koju ono predstavlja, projekat nije uspeo da ode dalje od prototip faze. Na kraju je dobio novo ime Magnate P708, koje nije prošlo ništa bolje.

Bilo kako bilo, deceniju kasnije, prvi prototip odlazi na aukciju. Kuća RM Sotheby's procenjuje da će automobil biti prodat po ceni koja se može zaustaviti između 300.000 i 500.000 evra, na događaju Retromobile koji se održava u Parizu sledećeg februara. Svima kojima zaista nedostaje Bizzarrini marka moći će na istoj aukciji da vide dva originalna modela iz 1968 godine - 1900 GT Europa, za koga se očekuje da dostigne cifru od 300.000 evra, i 5300 GT Strada, koji će najverovatnije udariti skalu od jednog miliona. Iako dva originala nose evropske tablice, a novi prototip države Montana, nikako se ne bismo iznenadili ukoliko dolaze iz iste kolekcije.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1040



Komentari