
Strani proizvođači su prvi put posle dve godine uspeli da prodaju više od 300.000 vozila na japanskom tržištu.
Ovaj "uspeh" ostvarili su najviše zahvaljujući ponudi manjih modela i smanjenjem cene svojih vozila u odnosu na jeftiniju domaću konkurenciji.
Drugu uzastopnu godinu najprodavaniji strani automobil u Japanu je Mini iz BMW grupe, a tržištem dominiraju generalno nemački proizvođači.
Takođe, u decembru je tek drugi put je jedno strano vozilo izabrao za automobil 2017/2018 u Japanu, bio je to Volvo XC60 SUV.
Mali SUV modeli su postali vrlo popularni u Japanu, jer osim što prate trend, odlično se uklapaju u uske japanske ulice.
Godinama unazad strani automobili su uglavnom bili "rezervisani" za najbogatiji sloj društva u Japanu, ali su konačno postali dostupni i za srednju klasu.
Među vozilima koja su napravila veliki proboj su Mercedes-Benz GLA i Audi Q2.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs