home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
volkswagen mol limo

Mađarska energetska kompanija Mol je predstavila novu uslugu zajedničkog korišćenja automobila „Mol Limo", pokrenutu u Budimpešti, a kako poručuju, ona odražava ambiciju grupacije da postane prvi izbor kupaca i pionir u rešenjima mobilnosti u centralnoj i istočnoj Evropi.

Trenutno je u sklopu te usluge na raspolaganju flota od 300 automobila Volkswagen up!, od čega je trećina električnih vozila.

Mol se u sklopu svoje Strategije 2030 nastoji da se prilagodi promenjivoj dinamici tržišta i pretvori svoju tradicionalnu maloprodaju goriva u širi poslovni sektor potrošačkih dobara i usluga, navodi se u saopštenju.

"Mobilnost predstavlja važan smer u Strategiji 2030 Mol Grupe. Cilj nam je transformirati naša maloprodajna mesta na način da istražimo rastuće područje potrošačkih zahteva i učestvujemo u novom uspostavljanju saobraćaja u centralnoj i istočnoj Evropi. Želimo da budemo prvi izbor kupaca pružajući im sve proizvode i usluge koje su im potrebne na putu, kako bi njihov put bio što prijatniji. Ponuda usluge zajedničkog korišćenja automobila će igrati ključnu ulogu u saobraćaju velikih gradova pa se savršeno uklapa u ovu strategiju", izjavio je izvršni direktor potrošačke usluge Mol Grupe Peter Ratatics.

"Mol Limo" nudi fleksibilno rešenje koje korisnicima omogućava napuštanje automobila na cilju po svom izboru nakon čega mogu nastaviti kretanje javnim prevozom ili čak koristeći uslugu zajedničkog korišćenja bicikala. Kroz usluge deljenja automobila i bicikala koje su pokrenute pre tri godine, Mol je postao vodeći ponuđač mobilnih rešenja za stanovnike mađarskog glavnog grada, navode iz te kompanije.

Dugoročni cilj kompanije je razvijanje mreže u Budimpešti i šire, kao i potpuni prelazak na isključivo električna vozila, što bi, navode iz Mola, bilo u skladu s razvojem infrastrukture električnih vozila u Mađarskoj i centralnoj Evropi.

"Očekuje se da će promene obrazaca ponašanja potrošača, kao što je smanjenje važnosti vlasničkog automobila uz povećanje svesti o okolini, rezultirati povećanjem potražnje za uslugama zajedničkog korišćenja automobila što može značajno da poboljša kvalitet vazduha i da smanji saobraćajne gužve u velikim gradovima", zaključuju se u saopštenju.

Izvor: Seebiz.eu



čitanja : 738



Komentari