home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
toyota rav4

Iako se kod nas najčešće mogu čuti ode nemačkim brendovima, preko Bare najviše poverenja daju japanskim markama.

To su rezultati ogromne studije Edmunds Trade-In Loyalty Report koja je na bazi 13,9 miliona transakcija automobila u periodu od 2007. do 2017. godine pokazala koje auto marke imaju najlojalnije poklonike.

edmunds 1

Studija je potvrdila da su najlojalniji vlasnici Toyota, Subarua i Hondi, a top 5 zaključuju dva američka brenda poznata po pick-up modelima, Ram i Chevrolet.

Na drugom kraju liste su Chrysler, Smart i Dodge i nešto bolji Fiat i Mitsubishi. Primera radi, lojalnost Chrysleru i Dodgeu se u ovih deset godina prepolovila.

Mazda je imala veliki skok na listi, a najviše zahvaljujući modelu CX-5 koji je model s najvernijim vlasnicima. Nakon što ga i prodaju vlasnici se najčešće odlučuju opet za kupovinu ovog modela, samo novijeg datuma.

U luksuznom segmentu kupci su najverniji Lexusu, a zatim Audiju i Land Roveru. U stopu ih prate Mercedes, Porsche i BMW. Infiniti, Jaguar i Volvo imaju najmanje lojalnu publiku. Ovde ćemo izdvojiti Audi koji u poslednjih deset godina beleži najveći rast lojalnosti svojih klijenata, sa 34 na čak 47%. BMW je takođe skočio, sa 26 na 36%, dok je Mercedes pao sa 49 na 39%.

Recimo i da 37% vlasnika luksuznih automobila će pri sledećoj kupovini kupiti auto iste marke, manje nego ikad pre.

Studija je pokazala još jedan zanimljiv trend. Lojalnost vlasnika automobila je u konstantnom padu i sada je najniža u poslednjih 8 godina. Udeo automobila na tržištu novih vozila prošle godine je pao na 36%, što jasno pokazuje da klasičan automobil više nije zanimljiv.

edmunds

S druge strane, SUV-ovi su apsolutni hit, a čak 75% vlasnika pri zameni vozila opet gleda SUV model. Verovali ne, toliko lojalni više nisu ni vlasnici pick-up modela.

Izvor: Index.hr

Foto: Edmunds



čitanja : 392



Komentari