
Testovi su bili teži od onih koje sprovodi agencija Euro NCAP.
Recimo, prilikom bočnog udara, automobil je udario u stub zadnjim vratima, a ne prednjim kao što to traži Euro NCAP. Zatim je u zadnji deo automobila udarila prikolica teška 1300 kg pri brzini od 50 km na sat.

Prilikom čeonog sudara pri brzini od 64 km na sat, protitip Korteža je zaštitio vozača.
U salonu automobila će biti devet vazdušnih jastuka: dva prednjih za vozača i suvozača, jedan za kolena vozača i šest bočnih.

Rad na projektu „Kortež“ za visoke državne funkcionere i vozila pratnje se odvija od 2013. godine. Projekat „Kortež” podrazumeva kreiranje porodice automobila: limuzine, sedana i minivena. Automobil se u prodaji može pojaviti već 2019. godine, i pretpostavlja se da će koštati 6-7 miliona rubalja (85.000 – 100.000 evra).
Izvor: Russia Beyond