
Pre gotovo godinu dana, 10. juna 2017. godine, voditelj emisije The Grand Tour Richard Hammond je prevario smrt tokom vožnje u Hembergu u Švajcarskoj, gde je izgubio kontrolu nad Rimčevim automobilom Concept One, sleteo niz padinu i prevrnuo se. Međutim, istog dana je kompanija Rimac Automobili prodala tri automobila.
Nakon prevrtanja i zaustavljanja automobil je izgoreo, a Hammond je doživeo povrede koje nisu bile opasne po život. Uspešno se oporavio i nastavio da obavlja svoj posao.

Iako je to bio težak dan za Hammonda i celu ekipu, kao i za kompaniju Rimac, kompanija je ipak tog dana profitirala. U intervjuu za magazin Autocar šef prodaje Krešo Ćorić je priznao da su na dan nesreće prodata tri električna hiperautomobila, što znači da je i ova vrsta marketinga bila uspešna. Naravno, u Rimcu nisu likovali, jer su bili veoma zabrinuti zbog nesreće i Hammondovog stanja.
Ćorić je u intervjuu uglavnom govorio o novom C_Two automobilu koji košta 2,1 milion dolara. Ovaj automobil je uglavnom rasprodat, a preostale primerke su rezervisali Rimčevi prodavci širom sveta, kojih ima 12. Biće proizvedeno ukupno 150 automobila, a dobar deo njih, od 75 do 105, završiće u SAD-u. Kupci u proseku potroše 615.000 dolara na dodatnu opremu.

Zahvaljujući dvobrzinskom menjaču s tehnologijom iz Formule 1 C_Two od 0 do 100 km/h ubrzava za 1,95 sekundi, dok su mu za ubrzanje od 0 do 300 km/h potrebne 11,3 sekunde.
Testiranja će se vršiti u drugoj polovini ove godine, a naredne Rimac će proizvesti 18 prototipa. Proizvodnja automobila za kupce će početi u januaru 2020. godine, a mesečno će se proizvoditi samo četiri automobila.
Rimac većinom zarađuje od prodaje tehnologije, a "mušterije" su Aston Martin (Valkyrie), Koenigsegg (Regera) i Jaguar (E-Type Concept Zero), ali i još neki proizvođači automobila.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: arhiva Autoblog.rs