home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Aston Martin DBX

Da li tržište traži, ili proizvođači vešto ubede tržište šta zapravo kupci žele? Ili, Kina sa svojim ogromnim tržištem diktira svima?

Ako je suditi po salonu automobila u Pekingu, proizvođači automobila nemaju nikakav problem, a nalaze i računicu sa proizvedu modele samo za najmnogoljudniju zemlju a svetu. Aston Martin ni ne krije da potrebe ove ogromne zemlje jako utiču na strateške odluke ove kompanije i da planeri više nego pažljivo osluškuju šta, u ovom slučaju bogati, Kinezi žele.

To je izjavio predsednik i CEO Aston Martina Andy Palmer u vezi DBX SUV-a, koji je dobio zeleno svetlo za proizvodnju pre svega zbog interesa kupaca u Kini. Da nije ovog interesa, budućeg Aston SUV-a ne bi ni bilo. Šta više, čuvena fabrika je uspostavila saradnju i sa fakultetom za dizajn i inovacije iz Pekinga, kako bi još bolje razumela mentalitet i potrebe kineskog kupca. U prevodu, Kinez želi snažnije u upečatljivije boje i forme od drugih kupaca ove, super luksuzne sportske klase vozila. A opravdanje za prilagođavanje kupcu jedne države opravdavaju brojke – rast prodaje Aston Martina u Kini je u 2017. bio čak 89%, gde je direktan konkurent Ferrari, a Bentley Bentayga beleži ozbiljan uspeh. Aston Martin DBX će se u prodaji naći 2019. a trećina prodaje, 3-4.000 komada će otići u Kinu, gde će se u međuvremenu otvoriti 20 novih dilera.

Izvor: Dmotion.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 546



Komentari