
Na dugo očekivani i dugo najavljivani električni Audijev SUV model E-Tron moraćemo još da čekamo.
Iako je prvobitno bilo najavljeno da će E-Tron biti predstavljen 30. avgusta na događaju Audi Summit u Briselu (gde će se inače i proizvoditi), sve je odloženo zbog "organizacionih problema".
Audi Summit će se po poslednjim vestima održati u SAD-u (za sada nisu saopšteni datum i lokacija njegovog održavanja), a ostaje da Audi obajvio novi termin promocije E-Trona. Ovo odlaganje dolazi samo nedelju dana nakon hapšenja Audijevog šefa Ruperta Stadlera zbog optužbi za prevaru i lažno oglašavanje.
Uz ovu vest takođe ide i najnovija teaser slika koja prikazuje prednji deo E-Trona.
Kako bilo, E-tron će biti Audijev rival u segmentu električnih premium SUV vozila srednje veličine, kao što su Jaguar I-Pace, BMW iX3 i Mercedes-Benz EQC.
Audi je na na poslednjem sajmu automobila u Ženevi inače predstavio koncept verziju E-Trona, dok će serijski model raspolagati sa parom elektromotora i snagom od 265 kW/360KS (u Sport modu privremeno i 300 kW/408KS), autonomijom od oko 400 km, baterijama od 95 kWh (preko DC sistema od 150 kW vreme punjenja im iznosi samo 30 minuta), kao i sa pogonom na sva četiri točka.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 6 sekundi, dok će najveća brzina iznositi oko 200 km/h.
Takođe, poznato je da je međuosovinsko rastojanje 2928 mm, zapremina prtljažnika iznosi 615 litara, a koeficijent otpora vazduha 0,28.
E-Tron će opciono imati i kamere umesto retrovizora, i to u zemljama u kojima je to legalno. Radi se o kamerama koje zamenjuju konvencionalne retrovizore pa su zahvaljujući tome smanjeni otpor vazduha i buka koju stvara vetar. Snimci sa kamera se zatim prikazuju na OLED ekranima u unutrašnjosti.
Treba pomenuti i da će se kao opcija nuditi Bang & Olufsen sound sistem (705 vati) koji će podrazumevati i 16 zvučnika.
Audi je još ranije saopštio i da će E-Tron standardno imati prilagodljivo oslanjanje (koje će pri brzinama većim od 120 km/h spuštati vozilo za 26 mm), kao i to da su točkovi od 19 inča.
Ivan Mitić – Autoblog.rs