home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Rapid

Češki proizvođač najavljuje bum na indijskom automobilskom tržištu, koje će do 2020. postati treće najveće na svetu.

Škoda iz godine u godinu beleži rast prodaje automobila na globalnom nivou, a 2018. po prvi put je prinuđena da deo proizvodnje proširi na Volkswagenovu fabriku u Nemačkoj kako bi zadovoljila povećanu tražnju kupaca.

Jedno od najvažnijih tržišta za budućnost češke kompanije je Indija, smatraju u Škodi. Zato su najavili projekat nazvan "India 2.0" koji obuhvata razvoj novog niskobudžetnog automobila namenjenog isključivo kupcima u drugoj najmnogoljudnijoj zemlji na svetu. Za potrebe indijskog tržišta, Škoda će razviti jeftiniju verziju Volkswagenove potkompaktne MQB A0 mehaničke platforme, koja ima internu fabričku oznaku A0-IN.

Prvi Škodin automobil baziran na MQB A0 IN platformi pojaviće se u Indiji 2020. godine, a predviđeno je da ubuduće svi Škodini novi modeli na tom tržištu koriste MQB platformu kako bi zadovoljili strože bezbednosne standarde koje će od 2020. zahtevati indijske vlasti. Svi Škodini, kao i Volkswagenovi modeli za Indiju takođe će se izrađivati u toj zemlji.

Česi su u 2017. zabeležili rast prodaje na indijskom tržištu od 30% u poređenju sa 2016. godinom. U Škodi tvrde da je to najbolji pokazatelj da su njihovi modeli sve atraktivniji kupcima u Indiji, što obezbeđuje dobar temelj za dalji rast u toj zemlji. Procenjuje se da će do 2020. Indija postati treće najveće automobilsko tržište na svetu, posle Kine i SAD, a da će u toj zemlji živeti oko 1,3 milijarde ljudi. Takođe, najavljeno je da će tokom 2017. i 2018. u Indiji biti izgrađeno čak 9.800 km brzih saobraćajnica i autoputeva, a do 2020. mreža puteva biće udvostručena u odnosu na sadašnju.

Škoda je u velikoj meri lokalizovala proizvodnju svojih automobila za indijsko tržište, a da bi izašla u susret tamošnjim kupcima, u vozila za Indiju ugrađuju se jače sirene. Kako kažu u češkom proizvođaču, to je zato jer u Indiji mnogo češće upotrebljavaju sirenu nego u drugim delovima sveta, pa je bitno da ona bude bučnija kako bi se dobro čula.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 676



Komentari