home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
kupovina automobila

Kupcima novih automobila nisu presudni konjska snaga, obrtni momenat, broj držača za čaše i slični detalji, pokazuje poslednja istraživanja.

Studija koje je sproveo "Morning Consult" pokazuje da čak 60% odsto kupaca odlučuje na osnovu recenzija određenih modela.

U analizi su učestvovale 2.002 odrasle osobe kojima je izuzetno bitan faktor i bezbednost (58%). Na trećem mestu ključnih detalja je prostranost (48%), a tek iza toga slede ekonomičnost i atraktivnost automobila.

Oko 45% ispitanih je istaklo da će izabrati model koji troši manje od sličnog automobila drugog proizvođača, dok je atraktivnost bitna tek trećini.

Zanimljive su i stvari koje neće odvratiti kupce od specifičnog vozila. Na primer, samo osam odsto aknetiranih je reklo da ne bi kupilo automobil jer je na električni ili hibridni pogon.

Nisko na listi je i lojalnost određenom brendu, samo njih 17% je istaklo da nikad ne bi kupili vozilo proizvođača čiji automobil nisu imali ranije.

Dakle, loši komentari i slaba bezbednost su ključni faktori, ali to ne znači da će slaba recenzija nekog modela odvratiti nekoga da ga kupi.

Izvor: B92.net



čitanja : 833



Komentari