
Da li ste uspeli ili ne u automobilskoj industriji bez greške, pokazuju podaci o prodaji vozila. Ako, pri tome, taj uspeh ostvarite na najvećem i najzahtevnijem evropskom tržištu, u Nemačkoj, onda se radi o nečem što ne pokazuje samo trenutni rezultat već predstavlja najbolji pokazatelj snage brenda.
Zato su u Riselshajmu, sedištu Opela, kao izuzetan rezultat, s pravom označili prodajni rezučltat ovog brenda, koji pod okriljem francuske PSA grupacije, posle "razvoda" sa američkim General Motorsom, ponovo postaje automobilski džin.
Naime, u kategoriji putničkih vozila "Opel" je u Nemačkoj u
septembru, dostigao tržišni udeo od 10,2 odsto što je najbolji rezultat još od
davne 2010.
Pri tome nova vozila registrovana posle 1. septembra ove godine u Nemačkoj
moraju da budu sertifikovana prema najnovijem WLTP sistemu kojim se određuje
potrošnja goriva u realnom vozačkom ciklusu.
To je dokaz i da je Opel uspeo da svoja vozila prilagodi sve strožijim eko
normama ali i zahtevima potrošača za što ekonomičnijim vozilima.
U Riselshajmu ističu da su uspeli da u svojim vozilima (motorima) već primene
najnoviji eko standard "Euro 6d-Temp" pri čemu se naglašava da je čak
127 putničkih verzija iz "Opela" ponuđeno kupcima koji žele da već
sad, nekoliko meseci pre roka, kupe vozilo sa ovim eko standardno.
- Mi smo se za ovaj standard pripremali godinama, nije to posao od nekoliko
meseci unazad i zato smo uspeli da ispunimo i WLTP i " Euro 6d-TEMP"
eko norme i jako smo ponosni zbog toga - kaže Jirgen keler izvršni diretor
prodaje, marketinga i postprodaje u Opel Nemačkoj. - Kupci su to prepoznali i
znaju da ako kupe naš auto neće moraju da strahuju ni od kakve zabrane vožnje
zbog zagađenja vazduha u gradovima.
Opel je zbog ovog eko dostignuća profitirao i u drugim evropskim zemljama koje
su znatno pooštrile eko norme. Tako je u Španiji dostignut tržišni udeo od oko
šest odsto, a u Francuskoj 4,3 odsto.
I Opelova "kompanija posestrima" u Velikoj Britaniji, Voksal beleži,
zahvaljujući istim razlozima, neverovatan uspeh na Ostrvu. Tržišni udeo,
dostignut u septembru u Velikoj Britaniji je 8,6 odsto računajući ne samo
putnička vozila već i laka komercijalna vozila.
Izvor: Novosti.rs / Opel