
Nemački proizvođač automobila Daimler očekuje nastavak rasta prodaje u Kini zahvaljujući snažnom poslovanju u segmentu luksuznih automobila, uprkos padu tog najvećeg svetskog tržišta automobila.
Sigurni smo u pogledu toga, izjavio je član Daimlerovog upravnog odbora zadužen za kinesko tržište Hubertus Troska u Pekingu povodom početka proizvodnje Mercedesove nove A-klase za kinesko tržište.
Nekada garant rasta, kinesko tržište automobila - najveće u svetu po broju registracija automobila - poslednjih meseci se smanjilo jer su potrošači smanjili potrošnju zbog trgovinskog rata između Sjedinjenih Država i Kine.
U prvih 10 ovogodišnjih meseci prodaja kod svih automobilskih kompanija u Kini se smanjila za 0,1 posto, na 22,97 miliona automobila.
Samo u oktobru ove godine je pala za 11,7 posto u poređenju s istim periodom prošle godine, što je najveći pad u poslednjih sedam godina.
Uprkos teškim tržišnim uslovima, "tržište luksuznih vozila i dalje raste", istakao je Troska. Nemački proizvođač brendova automobila Mercedesa i Smarta očekuje dvocifreni rast prodaje na kineskom tržištu u celoj 2018. godini.
Kinesko tržište je godinama najvažnije tom nemačkom proizvođaču sa sedištem u Štutgartu. U prvih 10 meseci ove godine je prodao 550.938 automobila brenda Mercedes, što je 12,7 posto više nego u istom periodu prošle godine.
Daimler u Kini prodaje više automobila u segmentu luksuznih brendova od Audija i BMW-a.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs