home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Honda Odyssey

I dok su kod nas kubikaža i snaga uz cenu automobila jedini bitni faktori, američke osiguravajuće kuće se oslanjaju i na karakter samog automobila, odnosno vozača.

Tako su premije osiguranja za porodična vozila već godinama najpovoljnije. Prema istraživanju Insure. com, američki prosek godišnje premije je 1.812 dolara, a model s najmanjom premijom u najvećim osiguravajućim kućama je porodični monovolumen Honda Odyssey. Iznosi 1.298 dolara, što je u odnosu na državni prosek značajno manje, ali i dalje oko 20% više nego što je premija bila pre pet i više godina. Radi se o porodičnom automobilu koji se najčešće oprezno vozi, a ako ima štete radi se o jeftinim ogrebotinama i manjim udubljenjima, a ne totalkama.

Sledeći na listi najjeftinijih je Jeep Wrangler, a zatim opet slede japanski crossoveri, i to Mazda CX-3 i Honda HR-V (i CR-V). Zanimljivo je da u top 20 najjeftinijih premija nema ni jedne evropske marke, pa čak ni korejske.

Zato na listi najskupljih premija apsolutnu prevlast drže evropski modeli s moćnim motorima i skupim servisima. Ali ipak, najskuplju premiju ima jedan japanski auto, i to iz Nissana. Premija osiguranja iznosi čak 3.941 dolar, a sve postaje jasno kad kažemo da se radi o legendi Nissanu GT-R. 30 dolara manju premiju ima Mercedesova S klasa u Maybach izdanju, a zatim slede Porsche Panamera i Mercedes-AMG GT-R. Jedini neevropski model uz Nissan koji je ušao u top 20 najskupljih premija je vrlo brza i skupa Tesla s Modelom S.

Nissan GT-R

Recimo i da pri računanju premije u Americi osiguravajuće kompanije uz cenu automobila gledaju cenu servisa i karakter samog automobila, a zatim i kreditnu sposobnost vlasnika, mesto stanovanja, pol i godine vozača kao i vozačku istoriju.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1825



Komentari