
2,5 miliona evra za polovni automobil, pa čak i za nekretninu, jeste cifra koja je za 99% čovečanstva čista naučna fantastika, ali u okvirima elitne klijentele ovaj Ferrari LaFerrari je jeftin.
Već je prošlo punih šest godina otkad je svetska javnost ostala zadivljena najnovijim tehnološkim dostignućem proizvođača iz Maranella. Ferrari LaFerrari je na tržište stigao kao perjanica ponude. Zamena za Ferrari Enzo je prvi model u istoriji ‘propetog konjića’ koji je ispod lima ponudio hibridnu tehnologiju.

Ali ne bilo kakvu… Reč je o komponentama koje gene vuku direktno iz bolida Formule 1. Atmosferski benzinac 6.3 V12 i elektromotor zajedno ispaljuju čak 963 KS i 900 Nm pa je prema zvaničnim podacima do stotke ubrzavao za manje od tri sekunde, do 200 km/h bi stizao za manje od sedam sekundi, a do 300 km/h za okruglo 15 sekundi. Najveća brzina je premašivala 350 km/h.
S obzirom da ih je proizvedeno tek 500 od prvog dana je bilo jasno da će vrednost u budućnosti samo rasti. Ovaj konkretan primerak je prošao 9.650 kilometara. Verovatno osetno više od većine, ali lepo je znati da ga je vlasnik zaista i koristio.
Cena od 2,5 miliiona evra je jasan pokazatelj da kupaca neće nedostajati. U proteklim godinama su zabeležene prodaje i za značajno veće iznose.
Izvor: Autopress.hr