home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Terzo Millenio

Dolaskom Urusa Lamborghini je srušio jedan tabu, a sada bi mogao da izgubi i ono što ga decenijama čini posebnim, piše Index.hr.

Problem je, naravno, u gazdama, onim stacioniranim u Nemačkoj, koji se groze bilo kakvih dodatnih troškova. A ni ekologija im nije jača strana, "teško" je zadovoljiti sve te silne standarde. Implementacija V8 turbo motora je s Urusom odlično prihvaćena, ali veliko je pitanje kako bi se nešto tako doživelo na glavnim pulenima, Huracanu i Aventadoru. Tu pre svega mislimo na njihove naslednike koji bi mogli da ostanu bez V12 motora.

Tako javlja Automobile magazine podsećajući nas da bi Lambo prvi put mogao da ostane bez V12 dragulja. Navodno trenutno u Audiju razmišljaju da li se isplati ulagati u modernizaciju motora, a sve kako bi se udovoljilo EU7 normama.

U Audiju napominju da bi taj trošak, zajedno s razvojem naslednika, mogao da bude i do 900 miliona USD, dok Italijani kažu da će srediti sve za ukupno 400 miliona USD. Pritom im je za usklađivanje motora s novim standardima dovoljno svega 55 miliona USD. Razlika je velika, a objašnjenja za sada nema.

Podsetimo, Audi želi da V10 i V12 atmosferce zameni novim 4.0 V8 motorom u hibridnom izdanju koji trenutno razvija Porsche. I pritom ih ne zanima šta će to značiti za imidž Lamborghinija, pogotovo ako kompanija počne da donosi zaradu na nivou one glavnog rivala iz Ferrarija. U svakom slučaju, Stefano Domenicali i njegov tim su pred teškim vremenima.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1190



Komentari