
Kompanija Volkswagen će na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu predstaviti svoj novi logo.
Ovogodišnji frankfurtski sajam će za Volkswagen grupu biti veoma važan. Porsche će javno pokazati svoj prvi potpuno električni model koji će prethodno doživeti onlajn premijeru 4. septembra. SEAT će predstaviti novi električni koncept visokih performansi kroz svoj brend Cupra, a Volkswagen će takođe ući u eru električnih automobila producijskom verzijom ID.3 hatchbacka. Međutim, to nije sve, jer će Volkswagen predstaviti i svoj novi logo te dizajn brenda.
Sa sigurnošću se može reći da je najnoviji potez nemačke kompanije još jedan korak napred u naporima promene percepcije kupaca nakon negativnog uticaja afere Dieselgate. Novi logo će simbolizovati novu eru za Volkswagen te njegovu stratešku transformaciju, "električni, potpuno povezan i karbonski neutralan".
Novi logo sadrži minimalistički 2D "smeliji i atraktivniji" dizajn, a kompanija uvodi i novi moto "New Volkswagen".
Novi dizajn brenda je razvio udruženi tim marketing specijalista i dizajnera uz doprinos svih odeljenja kompanije. Vizuelni jezik brenda će biti znatno drugačiji.
Uvođenje novog loga će svečano obeežiti u Volkswagenovom sedištu u Wolfsburgu, a promene će zaživeti prvo kod evropskih prodavava. Zatim će u oktobru uslediti Kina, kao i Severna i Južna Amerika, a ostatak sveta sledeće godine.
Volkwagen mora da zameni oko 70.000 logotipa u više od 10.000 objekata širom sveta.
Izvor: Klix.ba