home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M2

Prednji pogon kod BMW-a izaziva veliku polarizaciju i negodovanje kod ljubitelja bavarske marke. Možemo reći bez puno rezerve da svi oni koji se smatraju fanovima BMW-a negoduju na pomen prednjeg pogona. Pored njih postoji i brojna BMW Motorsport elita koji ne žele ni da čuje za prednji pogon kod BMW-a.

Njima za dušu a i većini koja ne vidi potrebu za ukalupljivanjem BMW-a u šablon po kome većina drugih proizvođača ide, prvi čovek BMW Motorsport odjela, Markus Flasch donosi umirujuće ideje. Na tzv. M festivalu održanom u u Južnoafričkoj Republici na stazi Kyalami, Flasch je izjavio da BMW-ovi modeli s prednjim pogonom neće dobiti svoje punokrvne M verzije, prenosi portal Vozim.hr.

BMW Motorsport vezujemo sa vrhunskim performansama, čistunskim vozačkim iskustvom i na kraju krajeva nezaobilaznim zadnjim pogonom. U poslednje vreme sve češće se pojavljuju i Motorsport modeli s pogonom na sve točkove, ali zahvaljujući veoma dobroj izbalansiranosti pogona i mogućnosti uključivanja samo zadnje pogonske osovine, ti modeli su prilično dobro prihvaćeni.

Na drugoj strani spektra nalazimo novu Seriju 1 koja je dobila prednji pogon kao i Gran Coupe Serije 2 koji je takođe opremljen prednjim pogonom. Prema izjavi šefa Motorsporta, Flascha, ovi automobili neće dobiti M verzije. Serija 1 će morati da se zadovolji M135i modelom, koji ima zavidne performanse za automobil s prednjim pogonom, a M235i biće najsnažniji Gran Coupe.

U oba slučaja se ne radi o punokrvnim M-ovima nego o pojačanim M Performance verzijama običnih automobila. Motorsport fanovi mogu mirno da spavaju jer njihov omiljeni kupe Serije 2 neće dobiti prednji pogon već će ostati veran korenima. BMW Serije 2 kupe imaće i dalje moćnu M2 verziju a uz snažni Competition sa nestrpljenjem očekujemo M2 CS koji bi trebalo da ima fantastičnih 450 KS u automobilu veličine gradskog kompakta, naravno sa zadnjim pogonom i živahnom šasijom.

Izvor: Vozim.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 999



Komentari