
Afera Dieselgate se polako zaboravlja, a i sve manje se priča o problemu emisije štetnih gasova kod dizelaša.
Kako piše Index.hr, iako su dizelaši Volkswagen skupo koštali, oni još uvek ne odustaju od njih. Štaviše, ponosni su na TDI motore, a među njima posebno mesto zauzima V8 TDI u modelu Touareg. Razvija 421 KS i 900 Nm, a radi se o poslednjem V8 dizelašu u Volkswagenovoj gami.
U Volkswagenu su tako motorizovani Touareg hrabro dali na nezavisna testiranja, i to u okviru RDE (Real Driving Emissions) protokola. Odrađena su tri testa, i to u saveznim pokrajinama Donjoj Saksoniji, Baden-Virtembergu i Bavarskoj, a testovi su uključivali različite nadmorske visine.
Trenutno važeća Euro 6 norma dozvoljava NOx emisiju do 80 mg/km, a Touareg je ostvario vrednosti od 10 mg/km u Donjoj Saksoniji, 13 mg/km u Bavarskoj i 20 mg/km u Baden-Virtembergu. Time je pokazano da novi sistem višefaznog tretiranja izduvnih gasova pokazuje izuzetnu efakasnost i u realnim uslovima, ističu u Volkswagenu.
Izvor: Index.hr