home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW logo

BMW promenio logo za potrebe društvenih mreža: na ovaj način daju do znanja da kod njih nema mesta za mržnju

Reč je o načinu na koji se bavarska marka povezuje sa svim ljudima bez obzira na etničko poreklo, boju kože, nacionalnost, seksualnu orijentaciju...

"U BMW-u živimo raznolikost. Verujemo u otvorenu kulturu u kojoj niko neće biti u nepovoljnom položaju, favoriziran ili maltretiran zbog etničkog porekla, boje kože, nacionalnosti, pola, religije, invaliditeta ili dobi.

Svi smo ljudska bića, povezana Sheer Driving Pleasure. Ni unutar naše kompanije, ni na našim kanalima za društvene medije nema mesta za mržnju ili nepoštovanje. Rečeno je "ohrabrujemo sve da komentarišu i deluju na pošten i prijateljski način." - na ovaj način su u BMW-u svim svojim fanovima na društvenim mrežama objasnili novu promenu loga koju su odradili, naravno, samo za potrebe društvenih mreža.

Ipak, odmah su krenuli i brojni komentari. I dok su neki oduševljeni ovom idejom, deo njih ne podržava ovakav način povezivanja sa grupama. Tako je neko čak stavio "screenshot" u kome je pokazao da je "unlike-ao stranicu". Brojni su i komentari u kojima korisnici ispituju BMW zašto nije promenjen logo na svim sajtovima - budući da primera radi "BMW Russia" i "BMW Middle East" i dalje imaju klasični logo.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: BMW



čitanja : 1531



Komentari