home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes fabrika

Stezanje kaiša je bilo u planu, a zbog novonastale situacije stegnuće se za više rupica, piše Index.hr.

Sudeći po najavama, neki će morati da buše nove rupice na kaišu. Prvi čovek Daimlera Olla Källenius je izjavio da su bolni rezovi neophodni, a sve kako bi se prebrodila kriza izazvana pandemijom. Doduše, restrukturiranje je bilo predviđeno i pre krize, ali se sada traže drastične mere, rekao je Källenius u razgovoru s predstavnicima glavnog sindikata IG Metall, javlja AutoNews Europe.

Situacija je sada "daleko surovija" pa je zato potrebno "drastično" smanjenje plata, a koje će biti najznačajnije kod visokopozicioniranih službenika Daimlera i menadžera, ali će ih sasvim sigurno svi osetiti, pa i radnici na traci. Prilagođavanje plata je potrebno kako bi se zaštitile Daimlerove finansije i osigurala ulaganja u nove tehnologije, rekao je Källenius.

Pandemija virusa je zatvorila fabrike i gotovo zaustavila poslovanje te time gotovo onemogućila restrukturiranje najavljeno prošle godine. Källenius je još u aprilu izjavio da dosadašnje mere verovatno neće biti dovoljne da se prebrodi krizna situacija. Kompanija se, baš kao i Volkswagen grupa i BMW, suočava s gubicima i u drugom kvartalu, a to traži drastične poteze.

Daimler je još u novembru najavio otkaze za do 10.000 radnika čime bi se na troškovima plata uštedelo oko 1,4 milijarde evra do 2022. godine. Još 10.000 radnih mesta bi se zatvorilo u drugom krugu, verovatno do 2025. godine, piše Automobilwoche. U Daimleru su rekli da su to samo špekulacije. Inače, kompanija je krajem prethodne godine zapošljavala 299.000 radnika.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1964



Komentari