home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Testiranje

Evropska komisija je tražila redukciju gasova staklene bašte za 55 posto do 2030. godine u odnosu na 1990. godinu. Međutim, kako prenosi Revija HAK, Evropski parlament je otišao korak dalje i usvojio 60-procentno smanjenje i to sa 352 glasa za predlog i 326 protiv.

Šta to konkretno znači? Velike promene u industrijskoj proizvodnji, koja će morati da emituje manje CO2 i drugih gasova, ali i ogromne promene u automobilskoj industriji. S ovim merama proizvođači automobila će morati da drastično smanje nivo CO2, koju emituju njihovi automobili, a to neće biti moguće bez ukidanja brojnih benzinskih i dizelskih modela kao i implementacije električnih motora. Trenutno raspoloženje nije naklonjeno ni plug-in hibridima jer se iz mnogih institucija čuje da ih vozači uglavnom ne pune strujom i koriste ih kao klasične hibride – što, opet, rezultira višim emisijama CO2.

O ovoj odluci Evropsko parlamenta sledi još rasprava u svakoj od zemalja članica, ali izglasani pridlog jasno definiše kojim putom će krenuti EU.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1240



Komentari