
Trenutno se nalazimo i izuzetno teškom periodu, a to na svojoj koži osećaju i proizvođači automobila pred kojim se odjednom nalazi niz pravila i zahteva.
O čemu tačno govorimo? Pre svega, tu su novi (pre)strogi propisi prema kojima se u kratkom periodu od njih traži drastično smanjivanje prosečne emisije CO2 u floti, dok ih u suprotnom čekaju ogromne kazne. Zato je potrebno razvijati nove tehnologije, ugrađivati nove filtere i nuditi sve više hibridnih i električnih modela. Pomenuti modeli naravno koštaju, a uz celu tu novu tehnologiju potrebno je baviti se i pitanjem (polu)autonomne vožnje.
Mercedes je među prvima krenuo u razvoj autonomnih modela kada je pre 5 godina predstavljen koncept "F 105 Luxury In Motion" koji je prikazivao kako bi mogao da izgleda transport budućnosti. Ipak, čini se da u Mercedesu neće ići u tom smeru. Novi izvršni direktor Ola Källenius veruje da je važnije poslovati profitabilno nego biti prvi po pitanju inovacije što je potvrdio za Redaktionsnetzwerk Deutschland, a prenosi Carscoops.
"Prelazak u pružatelje mobilnosti je stvar prošlosti", rekao je predstavnik Mercedesa. “Ponovo ćemo se odmaknuti od toga. Ne možete zaraditi novac ponudama poput deljenja automobila. Naši ulagači ne očekuju samo prodaju, već pre svega dobit. Predstavnik za medije je dodao da Mercedes više nije uključen u trku do autonomije nivoa 5, rekavši "Ne takmičimo se ni u jednoj trci koja više ne može pobediti.", piše dalje Carscoops.
Izvor: Jutarnji.hr / Carscoops.com
Foto: arhiva Autoblog.rs