home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Opel Corsa-e

Prvi pokušaj, kao po običaju, urađen je bez prethodnog znanja kako će automobil reagovati, i to pri brzini od 76 km/h, uz normalan režim sistema regenerativnog kočenja. Sem što je dodirnuo prvi čunj drugog reda, automobil je manevar prošao besprekorno, pišu Vrele Gume.

Vozlio je reagovalo prirodno i bilo ga je lako kontrolisati. Bez obaranja čunjeva je ispit kompletiran pri brzini od 75 km/h, uz visok režim regenerativnog kočenja. Naginjanje karoserije je neznatno a sistem upravljanja dovoljno brz i komunikativan. Elektronska kontrola stabilnosti interveniše tek toliko da održi putanju, ali bez prekomernog ometanja kretanja.

Razlika između dva režima regenerativnog kočenja je primetna ali nije velika. Pri 75 km/h uz aktiviran normalan režim, ovlaš je dodirnut samo jedan čunj. Prilikom prolaza rađenih pri većoj brzini, poput onog od 79 km/h i visokog režima regenerativnog kočenja, reakcije automobila su i dalje bile vrlo dobre. U ovom slučaju nema razlike u ponašanju između dve postavke regenerativnog kočenja. Efekat razlike se ogleda u izraženijem podupravljanju, koje negativno utiče na preciznost ali ne sprečava ulazak u treći red s relativnom lakoćom i gotovo bez obaranja čunjeva.

Slalom

Opel Corsa-e se pokazala veoma dobro i u slalomu, uz okretne promene pravca i neznatnim naginjanjem karoserije. Elektronska pomagala u ovom slučaju ne dozvoljavaju automobilu da previše podupravlja, kočeći točkove čim počnu da proklizavaju, mada to ne ometa kretanje u velikoj meri.

Izvor: Vrele Gume

Foto: Screenshot YouTube



čitanja : 334



Komentari