
Opel, nemačka marka u sklopu PSA Grupe, predstavlja svoj novi izgled. Sada finije nacrtani logotip marke, novi font 'Opel Next' i svetleća Opel žuta signaliziraju inovativnu snagu marke. Cilj je biti još moderniji i hrabrijeg izgleda, budući da se Opel uvek zalagao za demokratizaciju inovacija i mobilnosti. 'Novi Opel' sada izražava taj duh svojim svežim korporativnim identitetom.
Putovanje u budućnost je počelo Opelom GT X Experimental. Studija je već pokazala novu Opel Blitz munju kao amblem na vozilu. Prepoznatljiva linija potpisa je ofarbana u svetlo neonsko žutu boju - ovo je sada postala Opel žuta boja obnovljenog korporativnog identiteta. S Opelom Mokka, proizvođač sa sedištem u Rüsselsheimu je tada predstavio prvi serijski automobil s novim Opelovim licem pod nazivom Vizor te novim dizajnom kokpita - Pure Panelom.
Opel sada detaljno predstavlja daljnje elemente svog novog izgleda: novi logotip, novi font, novu boju. Ili ukratko: 'Novi Opel'. U prvoj polovini 2021. godine to će moći da se vidi na novom Opel Crosslandu i potpuno novorazvijenoj Opel Mokki. Oni će biti prvi serijski automobili u novom dizajnu i, prema Opelu, svojom modernošću savršeno se uklapaju u svet danas i sutra.
'Samopouzdani smo, otvoreni i integrativni. Naš moto za ovo novo doba je 'from cold to cool' (od hladnog prema svežem). Progresivnu nemačku kulturu prenosimo u naš novi, moderni identitet marke u Opelu. Nova slika predstavlja našu uzbudljivu i potpuno obnovljenu paletu proizvoda,' kaže Xavier Duchemin, generalni direktor marketinga, prodaje i postprodaje Opela.
Novi Opelov dizajn je fokusiran na najvažnije, ispuštajući detalje i ometajuće elemente. Uz fokus na munji, prsten na novom logotipu marke je umereno tanak, dok oznaka marke označava snažnu osnovu za logotip. Novi font s imenom 'Opel Next' je takođe lagan, moćan, moderan i pregledan. Sadrži tri različite verzije: light' (lagana), 'regular' (redovna) i 'bold' (podebljana). Ovi fontovi se savršeno usklađuju i osiguravaju doslednu poruku. Nova Opel žuta simbolizuje električnu energiju, novo gorivo u električnom dobu. Boja se elektrifikuje, impresionira i tako stvara nepogrešiv identitet.
Novi izgled će se odraziti na svim područjima; od proizvoda preko marketinga do prodaje. Biće postavljen na svim komunikacijskim kanalima i područjima. Novi imidž marke je razvijen zajedno s agencijom VELOCITY McCANN, a novi font 'Opel Next' zajedno s Monotypeom.
Izvor: Tportal.hr / Opel
Foto i video: Opel