
I BMW Grupa je objavila podatke o prodaji tokom 2020. godine. Podaci pokazuju da je plasman brendova BMW, MINI i Rolls-Royce prošle godine iznosio 2.324.809 vozila, što je u odnosu na 2019. pad od 8,4 odsto.
Sam BMW je prodao 2.028.659 automobila (minus od 7,2 odsto), MINI je godinu završio sa prodajom od 292.394 vozila (minus od 15,8 odsto), a Rolls-Royce sa plasiranih 3.756 luksuznih automobila (pad prodaje ovde iznosi 26,4 odsto).
Što se tiče prodaje po regionima, u Evropi je BMW Grupa plasirala 912.621 vozilo (minus od 15,7 odsto), u Aziji 984.515 (plus 6,1 odsto), a u SAD-u 306.870 primeraka (minus 18,0 odsto). U Aziji je najveća prodaja naravno bila u Kini gde je BMW Grupa našla 777.379 kupaca (rast prodaje iznosi 7,4 odsto).
U saopštenju se ističe i da je BMW M u 2020. prodao 144.218 automobila (plus 5,9 odsto u poređenju sa 2019.), kao i da je prodaja električnih i plug-in hybrid modela (BMW i, BMW iPerformance i MINI Electric) iznosila 192.646 jedinica (plus od 31,8 odsto).
Na kraju i podatak da je BMW Motorrad prošle godine plasirao 169.272 motocikla (minus od 3,4 odsto).
Ivan Mitić – Autoblog.rs