home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ola Kallenius

Glavni izvršni direktor Daimlera poručuje da će tehnološki divovi Google, Apple i Alibaba biti opasna konkurencija ako se odluče na ulazak u segment električnih automobila.

Iako tehnološki giganti tek treba da počnu prodaju vlastitih automobila, izveštaji sugerišu da bi uskoro mogli da lansiraju proizvode koji kombinuju hardver i softver dok se trka električnih vozila zahuktava.

"Biće jake konkurencije", rekao je izvršni direktor Daimlera Ola Kallenius za CNBC na pitanje da li je zabrinut zbog ulaska digitalnih firmi na tržište električnih vozila.

"Kada industrija prolazi kroz transformaciju, mislim da je prirodno da novi igrači gledaju na tu industriju", rekao je Kallenius.

Kallenius je rekao da će Daimler "pogledati za šta se marka zalaže i to uvesti u sledeću tehnološku eru", dodajući da će firma moći da gradi na svojoj poziciji ako to učini dobro.

Njegovi komentari dolaze u trenutku kada Mercedes-Benz, koji je u vlasništvu Daimlera, lansira električnu verziju svoje vodeće luksuzne limuzine S klase.

Mercedes EQS

"To je svojevrsni početak nove ere", rekao je Kallenius, pre nego što je dodao da je oko novog vozila puno "znatiželje".

Cene luksuzne limuzine biće objavljene na leto, ali Kallenius je rekao da Daimler očekuje da će zaraditi na vozilu od trenutka kada krene u prodaju. Dodao je da su varijabilni troškovi veći kod vozila s velikom električnom baterijom nego kod vozila s tradicionalnim SUS motorom.

"Naš zadatak tokom ove decenije transformacije je da smanjimo varijabilne troškove i vratimo u svim našim segmentima paritet marže", rekao je Kallenius.

Tehnologija električnih vozila je "još uvek u povojima" i ima "puno posla", nastavio je. “Biće skalirano i imaćemo tehnološki razvoj. Optimističan sam da ćemo moći da vratimo marže na koje smo navikli. "

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Mercedes-Benz



čitanja : 237



Komentari