home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat Ritmo 60 CL

Prva serija Fiata Ritma, italijanskog rivala VW Golfa, predstavljena je sada već davne 1978. godine, a kako tada, tako i danas svojim izgledom i samom idejom jednog kompakta s hrpom "otkačenih" detalja polarizuje mišljenja ljubitelja automobila.

Osim prepoznatljivih okruglih prednjih svetala i zadnjih uskih horizontalnih, čeličnih naplataka s karakterističnim poklopcima, te okruglih kvaka na vratima, najprepoznatljiviji detalj Ritma su svakako veliki plastični blatobrani koje je Ritmo popularizovao (nakon Renaulta 5 prve generacije još početkom 1970-ih).

U međuvremenu, ovaj rani Ritmo je danas ređi od mnogih Ferrarija. Većinu je odavno pojela rđa (rak rana svih Fiata iz tog vremena), pa je danas videti ovaj Fiatov model u ovako sjajnom stanju gotovo pa čudo. Pa ipak, ovaj 43 godine stari primerak s fotografija je sačuvan gotovo u fabričkom stanju (nije reč ni o sportskom ni o po bilo čemu posebnom modelu), koji je bio čest u to doba, posebno lakiran u specifičnu bakarno crvenu metalik boju.

Fiat Ritmo 60 CL

Kako piše Jutarnji.hr, na aukciju će ga staviti renomirana kuća RM Sotheby's 23. juna u sklopu onlajn aukcije "Open Roads, June" koja traje od 23. do 30. juna i biće zanimljivo videti koji iznos će postići. Procena je, naime, da bi mogao da postigne iznos od 15.000 evra.

Fiat Ritmo 60 CL

O samom automobilu ima vrlo malo podataka, a među njima možemo primetiti činjenicu da se trenutno nalazi u Nemačkoj i da ima nemačke registarske oznake, dok dokument o registraciji vozila pokazuje da je bio u Italiji najkasnije do 2008. godine.

Fiat Ritmo 60 CL

Iz fotografija se vidi da je ovaj Fiat Ritmo 60 CL dobro održavan, a znak da su se prethodni i sadašnji vlasnici pokušali pobrinuti za njegovo stanje i gotovo ga uvek stavljali u garažu jeste boja plastičnih branika koji su, uprkos godinama izlaganja suncu nisu posiveli. Isto se odnosi i na nadzornu ploču bez pukotina. Na satu stoji originalnih 19.279 pređenih kilometara. Motor je četvorocilindrični, benzinac zapremine 1116 ccm, snage 60 KS, u kombinaciji s ručnim 5-stepenim menjačem, a s autom dolazi i dokumentacija koja sadrži i račun s cenom novog od 4,195.000 lira, što je brojka koja danas odgovara nešto manje od 15.000 evra.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: RM Sotheby‘s



čitanja : 1346



Komentari