home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari Jay Kay

Možda ste u naletu nežnosti odlučili da kupite ljubičasti automobil ili želite da ga uparite s trenerkom iste boje, ali, ako želite što bolje da prodate polovno vozilo, bežite od te boje. Nemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de je sprovela veliko istraživanje i, verujte, izbor boje može da vas košta…

Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosečne cene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Možda je crvena odličan izbor za Ferrari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta boja je  neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji, kažu u Mobile.de.

Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo (sve, naravno, zavisi od klase) jer ona donosi 5,4 posto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je primetio da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Uvek imajte na umu da boja mora da odgovara klasi automobila, odnosno nekakvim prosecima – ako želite da dobro prodate polovno vozilo. Izbegavajte i trendovske boje, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku…

Izvor: Revijahak.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 853



Komentari