home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Hyundai BTS

Kompanija Hyundai Motor je pokrenula dva izazova na društvenim mrežama sa svojim svetskim ambasadorom brenda grupom BTS kako bi se podigla svest o važnosti neutralnosti ugljenika. 

Kao deo kampanje "Expecting Generation One" koju je kompanija Hyundai Motor nedavno pokrenula, izazovi predstavljaju zabavnu priliku za mlađe generacije da učestvuju u globalnom pokretu kako bi se postigla neutralnost ugljenika. Korisnici društvenih mreža će plesati i kreirati jedinstvene sadržaje na kanalima socijalnih mreža TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts da bi podsetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljenika i da bi promovisali ekološki svesno ponašanje koje je potrebno da se to postigne.

“Milenijalci i Generacija Z će odigrati veliku ulogu u osnivanju društva za neutralnost ugljenika kako bi buduće generacije mogle da napreduju,” rekao je Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i rukovodilac odeljenja za korisničko iskustvo kompanije Hyundai Motor. “Tako smo uključili grupu BTS i influensere društvenih mreža da kreiraju sinergiju oko ove važne  stvari.”

Plesni izazov #Move4Gen1 okreće ideju o "neutralnosti ugljenika" u niz pokreta koji se lako prate i koji je demonstrirala grupa BTS. Koreografija sadrži "+" koji predstavlja već generisanu emisiju ugljenika i "-" koji predstavlja smanjenu emisiju ugljenika koja vodi ka "0" koja predstavlja neto nultu emisiju ugljenika kako bi se postigla neutralnost ugljenika.

U izazovu #Pass2Gen1 učesnici će preneti poruke o tome šta žele da prenesu Generaciji Jedan, prvoj generaciji koja će živeti u eri neutralnog ugljenika. Grupa BTS pokreće relej sa porukama "čista voda", "plavo nebo" i "zvezdana svetlost", a korisnici društvenih mreža će imati priliku da razmotre koje nasledstvo žele da ostave iza sebe kao odgovorna sadašnja generacija. 

Globalna kampanja "Expecting Generation One" je pokrenuta ranije ovog meseca da pojača nedavni proglas kompanije Hyundai Motor za postizanje neto nula ugljenika u svojim proizvodima i globalnim operacijama do 2045. godine čistom mobilnošću, platformama sledeće generacije i zelenom energijom. Kompanija planira da proširi komunikaciju sa korisnicima do kraja ove godine.

PR saopštenje



čitanja : 281



Komentari