
Nadmoćnom prednošću pred ostalim takmičarima Dacia Spring je proglašena najboljim i najpristupačnijim vozilom u konkurenciji. Po prvi put za 21 godinu održavanja ove nagrade, žiri Autobesta je proglasio neki potpuno električni automobil za pobednika. Treba pomenuti i da žiri nagrade Autobest čine automobilski novinari iz 32 evropske zemlje.
Nakon prošlonedeljnog osvajanja nagrade Good Deal na dodeli automobiliskih nagrada Automobile Awards, Autobestova titula je još jedno priznanje Dacijinoj viziji potpuno električne mobilnosti koja je esencijalna i dostupna svima, piše Tportal.hr.
Predstavljen krajem marta 2021., Dacia Spring je u trenu osvojio kupce i prikupio 43.000 narudžbina. Postoji dobar razlog za to: Spring nudi električnu mobilnost bez suvišnih dodataka, oslanjajući se na esencijalnu opremu (navigacija, klima-uređaj, el. podizači stakala itd.) po najboljoj ceni u Evropi.

Ovaj kompaktni SUV nudi rekordnu prostranost s četiri prava sedišta, a pokreće ga efikasan i pouzdan električni motor zahvaljujući kojem ostvaruje domet do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mešovitoj vožnji (WLTP).
Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada je izjavio: 'Veoma smo ponosni što smo osvojili nagradu Autobest za 2022. To je još jedan dokaz Dacijine predanosti da svojim kupcima uvek ponudi ono što im je zaista potrebno. Spring je pravo savremeno vozilo, jednostavno i dostupno najširem krugu kupaca. Želim da zahvalim članovima žirija nagrade Autobest što su nam potvrdili da kao marka idemo u dobrom smeru.'
Osim što je osvojio nagradu Best Buy Car of Europe 2022, Dacia Spring je ostvario sjajne rezultate na izazovu ECOBEST Challenge 2021 koji je Autobest organizovao u novembru ove godine, i to u sledećim kategorijama:
* ostvareni domet od 221 km u mešovitom ciklusu vožnje (u poređenjui s homologiranih 230 km dometa prema WLTP-u)
* preostali domet od 31 km s ispražnjenom baterijom (0 posto baterije na pokazivaču instrument ploče)
* energetska efikasnost od 8,25 km/kWh, što je najbolja izmerena vrednost u konkurenciji od 15 testiranih vozila.
Izvor: Tportal.hr / PR Dacia
Foto: arhiva Autoblog.rs