
Setimo se vremena kada je BMW proizvodio neke od najatraktivnijih i najpoželjnijih automobila koji su se kretali putevima.
Spomenimo samo imena kao što su M1, E9 3.0 CSi, serija 5 E34, serija 5 E39, serija 3 E46, serija 3 E30, Z1, serija 7 E38, Z8, i u novije vreme i8. Zaista, BMW ima čime da se diči kada je automobilski dizajn u pitanju. Međutim, poslednjih par godina došlo je do „tektonskih poremečaja“ na ovom planu, i to takvih da je došlo do ozbiljnih „pukotina“.
Kada god razmišljamo o nekom novom BMW-u, mnogi atributi se nameću po pitanju stajlinga, a oni su sve samo ne pozitivni. Bavarci su s novim trendom hipertrofiranih detalja jednostavno preterali. Indikativno je što kompanija to ne želi da vidi, pa nam čak „objašnjava“ da nas oči varaju, da je dizajn njihovih automobila „onaj pravi“, bolji nego ikada ranije. Međutim, ono što je realno je da BMW mora pod hitno da menja svoj dizajnerski jezik.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: BMW