
U saopštenju BMW Groupe se ističe da je ukupna prodaja svih njihovih marki u 2021. godini iznosila rekordnih 2.521.525 vozila.
Sam BMW je plasirao 2.213.795 vozila, što je rast od 9.1% u poređenju sa 2020. godinom. Za poređenje, Mercedes je zajedno sa Smartom prodao 2.093.476 automobila, a Audi 1.680.512.
Evropska prodaja BMW-a je veća za 3.9% (ukupno 948.087 vozila), u Kini je prodato 846.237 BMW i Mini vozila (rast 8.9%), a u SAD-u 336.644 (plus 20.8%).
BMW posebno ističe prodaju potpuno električnih vozila, čiji rast iznosi 133.2 odsto (prodato 103.855 vozila), između ostalog BMW iX3 u 37.939 primeraka i BMW i3 u 28.216 jedinica.

M divizija je imala rast od 13.4% (plasirano 163.542 vozila), a posebno su bili popularni M3 i M4, kao i X5 M i X6 M.

MINI je povećao svoju prodaju za 3.3% (plasirano 302.144 vozila), od čega su 17% bili hibridi i električna vozila. Potpuno elekrteični Mini E je našao 34.851 kupca.
Rolls-Royce je 2021. imao rekordnu prodaju od 5.586 vozila, uz rast od 48.7 odsto.
Na kraju, BMW Motorrad je plasirao 194.261 motocikl, što je plus od 14.8 odsto.
Ivan Mitić – Autoblog.rs