home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.6

Prodaja Volkswagen grupe u Kini je pala za 14 posto u 2021. godini zbog problema u snabdevanju i nestašice poluprovodnika, objavio je šef kineske filijale automobilskog diva Stephan Wöllenstein.

Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.

Porsche je uspeo da proda osam posto više automobila, a prodaja Bentleya je porasla čak 43 posto, dodao je šef VW China, napominjući da je celo kinesko tržište poraslo četiri posto.

Tržišni udeo Volkswagen grupe u Kini se dugo držao na nivou od 14 odnosno 15 posto, a prošle godine je pao na 11 posto.

Godina 2021. je bila “poprilično teška”, zaključio je šef VW China.

Tržište u celini bi po njegovim rečima u 2022. trebalo da poraste četiri posto, a Volkswagen želi rast od 15 posto.

Izvor: Seebiz.eu / HINA

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 566



Komentari