
Problemi s vozačima taksija se dešavaju svuda u svetu, ali ovaj primer iz San Franciska ulazi u rubriku 'verovali ili ne'.
San Francisco Cronicle donosi priču o Margariti Bekker i suprugu Chrisu Schlesingeru koji su krajem prošle godine pozvali taksi koji ih je odvezao do restorana na rođendansku večeru. Put dugačak 1,7 kilometara je trajao 11 minuta.
Prilikom dolaska na destinaciju vozač im je uručio račun od osam dolara. Na taj iznos gospođa Margarita je dodala napojnicu i konačni iznos je bio 9,87 dolara. Budući da naplatni uređaj u taksiju nije mogao da očita njenu karticu, ona je podmirila račun kako je predložio taksista. U San Francisku naime, taksi kompanija dozvoljava vozaču korišćenje ličnog uređaja na prodajnom mestu, poput Paypala, ako je situacija opravdana, piše Jutarnji.hr.
Namerno ili slučajno, iznos upisan u uređaj nije bio 9,87 dolara već 1000 puta veći. Dakle, umesto 9,87 dolara, gospođa je platila 9870 dolara. Vozač je rekao da će joj e-mailom poslati račun, ali to se nikada nije dogodilo. Kada joj je stigao račun na kućnu adresu skoro je pala u nesvest. Odmah je kontaktirala banku i taksi kompaniju, ali oni su oprali ruke i rekli da je transakcija legitimna.
Naknadno je taksi kompanija utvrdila da je vožnja zaista trajala tek 11 minuta, ali vozač je prestao da radi za njihovu kompaniju sedam dana nakon sporne vožnje. Problem je što su taksisti u stvari privatnici koji iznajmljuju taksi od njihove kompanije za 600 dolara nedeljno, a ne njihovi zaposleni.
Nakon svega, gospođa Bekker se još uvek nada pozitivnom ishodu istrage, a za medije je izjavila da ima manje poverenja u ljude i da od sada uvek traži papirnate račune.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: JUSTIN SULLIVAN/Getty images/Profimedia (ilustracija)