home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Sandero Stepway

Kupovinom automobila i prvim okretanjem ključa ili protiskom na dugme start već ste izgubili deo njegove vrednosti. Jednostavno je tako, za razliku od nekretnina poput stanova, kuća i vikendica, koje ne gube vrednost, automobili ipak nisu imuni na pad vrednosti.

Kompanija za analizu tržišta Schwacke i Auto Bild su kreirali statistiku modela koji najbolje drže cenu, piše Revija HAK.

Porsche 911

Velika potražnja za Porsche 911 Carrerom 4S održava njenu deprecijaciju u granicama. U četiri godine sportski automobil gubi samo 42 posto vrednosti. To ga čini jednim od automobila s najstabilnijom vrednošću na nemačkom tržištu, ali nije najbolji. To je, pomalo neverovatno, Dacia Sandero Stepway TCe 90, koji je ujedno i jedan od najjeftinijih novih automobila na tržištu. Za razliku od Porschea, niska cena je ovde veliki adut: Dacia je toliko jeftina kada je nova da tek neznatno gubi na vrednosti kada se koristi. Tek trećina (34 posto) vrednosti biće izgubljena za četiri godine.

Klasa

Najbolje drže vrednost (nakon 4 godine)

Električni automobili do 40.000 evra

  • Mini Cooper SE (59,6 posto)
  • VW ID.4 (56,3 posto)
  • Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD (54,9 posto)

Električni automobili preko 40.000 evra

  • Tesla Model S Long Range (61,2 posto)
  • Audi E-Tron Sportback 50 Quattro (51,7 posto)
  • Mercedes EQV 300 long (50,1 posto)

Mikro auto

  • Hyundai i10 1.2 (56,9 posto)
  • Kia Picanto 1.2 (54,5 posto)
  • VW Up (51 posto)

Mali auto

  • Dacia Sandero Stepway TCe90 (66 posto)
  • Toyota Yaris Hybrid 1.5 VV T-i (60,7 posto)
  • Mini Cooper S (60,4 posto)

Kompaktni automobil

  • VW Golf 1.5 TSI OPF (53,7 posto)
  • Mazda3 e-Skyactive X 2,0 M hibridni pogon (53,4 posto)
  • Seat Leon 1.5 eTSI ACT OPF DSG (52,5 posto)

Srednja klasa

  • Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4×4 DSG (49,8 posto)
  • BMW 330i Touring xDrive Auto. (49,7 posto)
  • Mazda6 karavan Skyactiv-G 194 Drive i-Eloop (48,3 posto)

Viša klasa

  • BMW 540i xDrive Auto (44,4 posto)
  • Volvo V90 B4 D AWD Geartronic (42,5 posto)
  • Audi A6 Avant 55 TFSI quattro S tronic (42,2 posto)

Sportski auto

  • Porsche 911 Carrera 4S PDK (58,0 posto)
  • Porsche 718 Boxster (53,8 posto)
  • Audi TT RS Coupé S tronic (53,5 posto)

Kombi vozila

  • Mercedes V 300 d long 4Matic 9G-Tronic (56,4 posto)
  • VW Multivan T6.1 kratki DSG (53,5 posto)
  • Ford S-Max 2.0 EcoBlue 4WD Aut. (43,2 posto)

Mali SUV-ovi

  • Mazda CX-30 e-Skyactiv-G 2,0 M Hybrid (57,5 posto)
  • Opel Mokka 1.2 DI Turbo (55,3 posto)
  • Ford Puma 1.5 EcoBoost (55,0 posto)

Kompaktni SUV

  • Toyota RAV 4 2,5 4×2 Hybrid (57,8 posto)
  • Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG (57,3 posto)
  • Škoda Kodiaq 2.0 TSI ACT 4×4 DSG (55,7 posto)

SUV

  • Range Rover Sport P400 3.0 (50,1 posto)
  • BMW X5 xDrive40d (49,5 posto)
  • VW Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion DPF auto. (49,4 posto)

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1304



Komentari