home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia salon

Dacia okreće novi list. Oslanjajući se na novi vizuelni identitet predstavljen još tokom 2021., dizajn brenda je sada upadljivi detalj na prodajnim salonima…

Snažan dizajn ostaje veran osnovnim vrednostima proizvođača i donosi veću vidljivost i modernu prednost mreži zastupnika. U Evropi je lagano krenuo da se sprovodi taj proces preobražaja.

Kada je Luca de Meo pre godinu dana lansirao ‘Renaulution’, cilj je bio “ojačati marke iz Renault Grupe, dajući im jasan i jedinstveni teren za rad”. Zatim nekoliko meseci kasnije, Dacia je iskoristila priliku da otkrije svoj potpuno novi vizuelni identitet.

Dacia salon

Jednostavne, ali precizne linije amblema odražavaju spajanje “D” i “C” Dacije, dva simetrična dela poput karika u lancu. Simbolizuju čvrstoću i povezanost. Na kraju, Dacia prelazi s plave na kaki zelenu i potpuno novu šemu boja koja izražava osećaj širokog prostora i duha marke na otvorenom. Od tada dizajnerski timovi rade na novom licu za Dacia salone, onom koje se uveliko oslanja na vizuelni i grafički dizajn koji se već koristi u Dacia komunikacijama od juna 2021.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Dacia



čitanja : 805



Komentari