home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari F8 Tributo

Prošla 2021. godina je bila rekordna za Ferrari, koji je tada prodao ukupno 11.115 automobila. Isporuke modela s V8 pogonom su porasle za 34,6 posto u odnosu na godinu pre, što znači da su F8 Tributo i Spider bili vrlo tražena roba. U stvari, ta dva modela su prošle godine bili najprodavaniji modeli iz Maranella u Evropi, ali sada više nisu dostupni za narudžbine nakon samo dve godine proizvodnje.

Ferrari F8 Tributo

Jacopo Marcon, menadžer proizvoda za segment sportskih automobila u Ferrariju, potvrdio je odluku o zaustavljanju prodaje modela s F8 oznakom. Zvanično objašnjenje još uvek nije dato, ali izvršni direktor Bendetto Vigna je prošlog meseca rekao da je kompanija imala najviše narudžbina nego ikad, što bi moglo da znači da je preostala proizvodnja za dva automobila već dogovorena. Međutim, za sada su to pretpostavke koje tek treba da se potvrde, piše Jutarnji.hr.

To se čini veroatnim s obzirom na to da su isporuke 296 GTB-a kupcima počele, dok je 296 Spider "iza ugla". Veruje se da će plug-in hibridni V6 modeli efikasno zameniti F8, jer čak i marka kao Ferrari mora da smanji veličinu motora i da se elektrifikuje kako bi ispunila stroge propise o emisijama. Uprkos dva cilindra manje, novi 296 modeli proizvodiće više snage zahvaljujući elektromotoru.

Ferrari F8 Spider

Tokom medijskog testiranja 296 GTB-a, Jacopo Marcon je rekao da će se proizvodnja F8 Tributa i Spidera nastaviti. Međutim, uzdržao se od preciziranja kada će oni ući u "knjigu istorije". Kada se to i dogodi, Ferrari će i dalje u svom asortimanu imati Romu, Portofino M i SF90 Stradale / Spider kao modele s V8 pogonom, uz predstojeći SUV Purosangue.

Osim toga, u Maranellu su se takođe obavezali da zadrže V12 motor, obećavajući još veću snagu u poređenju s Competizioneom i Competizioneom A od 830KS. Naravno, u planu je i naslednik LaFerrarija. U međuvremenu, sudbina F8 Tributa i F8 Spidera još uvek ostaje neizvesna.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1228



Komentari