home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lada Granta

U medijima se pojavila informacija koja pokazuje smer u kojem će ići ruska autoindustrija lišena saradnje sa Zapadom.

Sve očiglednijim povlačenjem Renaulta ruski AvtoVAZ, kao najveći proizvođač automobila u zemlji, konsoliduje snage i prilagođava se novonastaloj situaciji. Proizvodnja se u fabrikama pokreće, i to za početak sa skraćenom radnom nedeljom od četiri dana, piše Index.hr.

Kad su u pitanju nestašica poluprovodnika i elektronskih sklopova i tu je pronađeno rešenje. Tako su sada snalažljivi Rusiji jednostavno odlučili da odbace elektroniku i proizvode automobile kao pre dvadeset i više godina.

Lada Granta je relativno moderan automobil, ali sada kreće prva u svojevrsni detjuning. Osim što gubi ABS i ESP, nova Granta će se proizvoditi i bez vazdušnih jastuka, a izgubiće i ERA-Glonass sistem za hitne pozive.

Lada Granta Cross

Kad je ekologija u pitanju Ladini motori će izgubiti senzore za prilagođavanje sagorevanja pa bi standard izduva trebalo da padne. A kako bi uštedeli na vremenu odlučili su navodno da smanje kvalitet na Euro 2 za koji navodno nema posebnih zahteva za testiranjima kao za više norme.

Takođe, svi delovi koji su dolazili od inostranih kooperanata su sada nedostupni, pa će sve važne delove ubuduće proizvoditi domaće firme. Isto važi i za modele Nive, a vrlo verovatno i Vestu. Kad su u pitanju Largus (Logan MCV) i crossover XRAY, rešenje nije u potpunosti pronađeno.

Prvi primerci pojednostavljenih Lada bi na tržište trebalo da stignu kroz najviše mesec dana.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 4539



Komentari