home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500e

Muški časopis GQ je odao počast dizajnu i performansama novog modela 500, proglašavajući ga Gradskim automobilom godine 2022. Ikona brenda Fiat je osvojila 25 međunarodnih trofeja do sada, od kojih 14 samo u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Na dodeli nagrada časopisa GQ za automobil godine 2022, novi 500 je proglašen Gradskim automobilom godine, zahvaljujući njegovim izuzetnim performansama i bezvremenskom dizajnu. Sada u svom 14. izdanju, organizovanom od strane prestižnog muškog časopisa GQ, takmičenje je nedavno promenilo svoje kriterijume, stavljajući poseban akcenat na električna vozila.

Žiri je bio fasciniran ikonom brenda Fiat, simbolom italijanske kreativnosti i talenta, njegovim bezvremenskim stilom i inovativnim pogonskim sistemom koji pruža održivost i efikasnost. Sve ovo je pojačano legendarnom istorijom: od 1957. godine, ovaj simbol „made in Italy“ i „Dolce Vita“ stila je nastavio da prati, sa odličnim karakterom, društvene i kulturne promene u Evropi. Danas, suočen sa rastućom zelenom mobilnošću, novi 500 je savršen, pristupačan odgovor za one koji obraćaju pažnju i na ekološke probleme i na moderan, prepoznatljiv dizajn.

Nagrada koju je dodelio časopis GQ je 25. međunarodna nagrada, od kojih je 14 osvojeno samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući prošlogodišnje nagrade Automobil godine i Najbolji mali električni automobil koju je dodelio portal DrivingElectric, Najbolji gradski automobil u 2021. koju je dodelio nedeljnik Auto Express i najskorije Najbolji mali električni automobil za grad i Najbolji kabriolet prema ceni koje je dodelio mesečnik What Car?. Pored ovih prestižnih priznanja, takođe je dobio nagradu za Najbolji dizajn u 2020. od nemačkog časopisa Auto Motor und Sport i Najbolji koncept dizajna u okviru čuvenih Red Dot nagrada za dizajn.

Duh novog modela 500 je dobro predstavljen u reklamnoj kampanji „Pokreni nešto divno“, koja je dostupna u Ujedinjenom Kraljevstvu. Napravljen u saradnji sa Džejkobom Kolijerom, britanskim muzičarem i kompozitorom koji je petostruki dobitnik nagrade Gremi i kućom UMG for Brands, spot je dizajniran da podigne svest i slavi lepotu prirode. Slogan kampanje proističe iz užitka u vožnji sa novim 500 i osećajem ponovnog povezivanja sa spoljašnjim svetom, omogućenim tihim električnim motorom.

PR saopštenje



čitanja : 628



Komentari