home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Fiat 500L

U ovom trenutku nema naznaka da će se 28. aprila bilo šta dogoditi u kragujevačkom „Fijatu”, tvrdi Saša Đorđević, predsednik „Fijatovog” sindikata povodom vesti da će tada rukovodstvo „Stelantisa” doći u Šumadiju i saopštiti da ovde pokreću proizvodnju električnog modela automobila.

Već danima se spekuliše da će tog dana radnici biti pozvani na posao i da će većinski vlasnik obelodaniti petogodišnji plan proizvodnje. Navodno i od manjinskog vlasnika to jest Vlade Srbije radnicima sleduje jednokratna pomoć od po 10.000 dinara.

Đorđević kaže da ništa ne nagoveštava da se tako nešto sprema. „Politika” od „Stelantisa” takođe nije dobila nikakav odgovor o pomenutim planovima za Srbiju.

– Niko nas tim povodom nije kontaktirao. Taj 28. april u radnoj knjizi stoji otvoren, nije navedeno ni da je radni, ni da je neradni. I da je tačno da rukovodstvo „Stelantisa” dolazi saznaćemo dan ranije. Kao što smo pre desetak godina informisani za dolazak „Fijata” – uverava Đorđević.

Zoran Miljković, iz sindikata „Fijat plastike”, sestrinske firme „Fijat Krajsler automobila Srbije” navodi da svi čekaju zvaničnu potvrdu. Prema njegovim rečima radnici u obe fabrike su u pogonima radili samo dva dana tokom ovog meseca, 12. i 13. aprila i trebalo bi navodno da rade 28. aprila.

– Čuli smo kao i svi ovo što se danima priča. Niko od rukovodstva nam se nije obratio. Očekujemo da će obelodaniti da pokreću proizvodnju električnog automobile, ne znam koji je model u pitanju da li „panda” ili neki drugi – kaže Miljković za „Politiku”.

Predsednik Sindikata metalaca „Nezavisnost” u „Fijatu” Zoran Stanić, takođe, nema zvanične informacije o tome šta će se dešavati sa kragujevačkom fabrikom „Fijata”.

– Nezvanično sam čuo da 28. aprila dolaze predstavnici Vlade Srbije i rukovodstvo „Stelantisa” i da će imati neku lepu vest. Takođe se među kolegama u fabrici priča kako ćemo tog dana, kada, inače, dobijamo platu biti i nekih bonusa”, izjavio je Stanić za Tanjug.

Naveo je da sindikat ima saznanja da su sklopljeni ugovori o nabavci delova za „fijat 500L”, što znači da će biti proizvodnje i da se ona odvija tako što se radnici okupe kada treba da naprave određeni broj automobila koje su naručili veliki prodajni saloni.

Iz automobilske kompanije „Stelantis” (nastala spajanjem grupacija „Fijat Krajsler” i „Pežo–Sitroen”), koja je u Rusiji proizvodila i prodavala vozila „pežo”, „sitroen”, „opel”, „džip” i „fijat”, juče je saopšteno da je obustavljena proizvodnja u njihovoj ruskoj fabrici zbog logističkih problema i sankcija uvedenih Moskvi.

Izvor: Politika.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 463



Komentari