
BMW M divizija je naravno veoma važna za bavarskog proizvođača. Međutim, čini se da su u Minhenu pomalo „zbunjeni“ i nedosledni u vezi s tim šta zapravo znači „M“.
Da li je došlo vreme da se unutrašnje „ustrojstvo“ BMW-a revidira?
Autor ovih redova je imao tu sreću da bude među prvim ljudima u Srbiji koji su vozili BMW i3. U redu, on je na sebi nosio oznaku u vidu „plavog propelera“, posedovao je obilje komponenata od ugljeničnih vlakana, ali ništa na njemu i u njemu nije odavalo da se radi o nekom fascinantnom BMW-u. Po nekima, on je navodno predstavljao marketinški alat za bavarsku fabriku, sa svojim futurističkim izgledom, egzotičnim materijalima i električnim pogonom. Ono što bi se očekivalo od jedne nemačke premijum marke je da se radi o vanserijskom novom modelu, među najboljim u industriji, jer je upravo to bilo ono što nam je BMW i sam sugerisao.
Kompletan članak na sajtu Automotoshow.rs