
Mnoge kompanije su se odlučile za dvodimenzionalni dizajn koji je učinio logotipe konzistentnim u svim medijima, od kompjuterskih ekrana do prednje rešetke. Audi se sada priključio tom trendu te je uveo novi 2D dizajn logotipa za svoja vozila i brendiranje.
Četiri prstena su zadržana, ali je celokupni stil mnogo "ravniji". Audijev dizajner Andre Georgi je rekao da je novi logotip "značajno moderniji" od onog koji zamenjuje. Ideja od Audijevom 2D logotipu datira još od 2016. godine, ali je maha uzela 2020. godine kada je nemački proizvođač automobila počeo ponovo da razmišlja o svom korporativnom identitetu. Tada je odlučeno da četiri prstena uvek i svuda treba da izgledaju isto.

Audijev novi, ravniji logotip ne sadrži hrom, a umesto toga se kompanija odlučila za crno - beli izgled visokog kontrasta. Kompanija će i dalje omogućavati kupcima da izaberu prstenove u crnoj boji, a reč je o verziji u kojoj će bela boja biti zamenjena tamno sivom. Novi Audijev logotip se poklapa sa standardizacijom fotnova koji se koristi spolja i unutra. Nazvan je "Audi Type", a kupci će početi da ga viđaju na B stubovima Audijevih novih modela, kao i na drugim mestima.
Međutim, četiri prstena koja čine logotip su nezamenjiva, a predstavljaju spajanje četiri proizvođača automobila 1932. godine u Auto Union. Ova kompanija je kasnije postala Audi kakav poznajemo danas.
Pre Audija su dizajn logotipa promenili Volkswagen, BMW, Nissan, Škoda, Kia, Peugeot, Renault, General Motors, Buick i drugi.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto i video: Audi