
Audi je nedavno najavio planove za pokretanje trgovine aplikacija za modele opremljene infotainment sistemom MIB 3, a sada je kompanija dodala i YouTube aplikaciju.
Dostupno na odabranim modelima 2024. - uključujući A4/A5, Q5, A6/A7, A8, Q8 e-tron i e-tron GT – dodatak je značajan jer je to prva video aplikacija u Audijevoj ponudi i “više od 500 sati sadržaja postavljaju se na YouTube svakog minuta".
To znači da će biti mnogo toga za gledanje dok punite automobil ili čekate da vaša deca izađu iz škole, navodi Jutarnji.hr. Audi kaže da se aplikacija u automobilu ponaša kao aplikacija za pametni telefon i omogućava YouTube Premium članovima da se prijave i gledaju sadržaj bez reklama.
Međutim, u ime bezbednosti, videozapisi će se reprodukovati samo dok je vozilo parkirano.

Iako je Audi prva marka Volkswagen grupe koja nudi striming videa, neće biti poslednja jer je kompanija najavila da će je u budućnosti slediti i druge marke. Među njima je Porsche Cayenne, koji nudi opcioni 10,9-inčni ekran za putnike koji nudi striming videa putem Screenhits TV-a.
Vraćajući se na Audi, proizvođač automobila je već najavio da će nuditi izbor popularnih aplikacija uključujući Spotify, TikTok i Yelp. Korisnici će takođe pronaći Webex i The Weather Channel.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Audi