home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.3

Broj registrovanih novih vozila u Nemačkoj u devetom mesecu je manje-više ostao nepromenjen, jer je pad bio minimalan. Uvoznici taj minimalni pad pravdaju činjenicom da je septembar ove godine imao jedan radni dan manje nego isti mesec prošle godine. Ipak, velika prašina se digla oko prodaje električnih automobila, koja su nakon ukidanja vladinih ‘’podsticaja’’, doživela pravi debakl.

Prodaja novih automobila je pala 0,1 posto, odnosno nemačko tržište je u septembru registrovalo 224.502 vozila ukupno, pokazuje izveštaj Nemačke uprave transporta. Međutim, prodaja potpuno električnih automobila je pala za 35 posto, te je registrovano ukupno 47.097 jedinica. Dakle, manje od petine tržišta su zauzela baterijska vozila. Subvencije za poslovne kupce su završile 31. avgusta. Tesla je isforsirao krajnji datum važenja subvencija, te je ponudio dodatne popuste za službene automobile registrovane do navedenog datuma. Međutim, američki proizvođač je na kraju meseca praktično podbacio, jer je doživeo pad registracija za 69 posto, prenosi Klix.ba.

Među ‘’pobednicima’’ u septembru su: Peugeot, čija prodaja je porasla za 58 posto, Citroen i Nissan - oba s rastom od 41%, te Seat i Volvo - oba s rastom od po 36 posto. Među nemačkim ‘’narodnim’’ markama, broj registracija Opelovih vozila je porastao za respektabilnih 26 posto, dok je BMW prevodio premium proizvođače sa rastom od 7,7%, ispred Mercedesa (+ 5,3%) i Audiija (+ 4,9%). Volkswagen je takođe zabeležio rast od 4,1 posto. Marke koje su izgubile poslovnično dobar volumen prodaje uključuju Hyundai - pad od 22 posto, Ford - pad od 16 posto, Škoda - pad od 13 posto i Kia - pad od 12 posto.

Kada je reč o kineskim proizvođačima kao najvećoj pretnji za evropske brendove, baš se i nisu posebno proslavili. Izuzetak je MG Motor, koji je bio najprodavaniji kineski brend u septembru sa 777 registracija, a sledili su ga Polestar (švedski brand u kineskom vlasništvu) sa 506 i Great Wall Motor sa 333 registracije sa svoja dva dostupna modela Ora i Wey. BYD je isporučio samo 196 automobila.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1578



Komentari